سرپرست معاونت معدنی وزارت صمت از سمت مسی خود استعفا می‌دهد

برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران قرار است به‌زودی از سمت خود استعفا دهد تا با تمرکز روی یک شغل به امور معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت رسیدگی کند.

به گزارش فولادبان؛ اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران که حدود یک ماه است به سمت سرپرستی معاونت معدنی وزارت صمت منصوب شده، برای پیروی از قانون و به دلیل جلوگیری از دو شغله بودن در دولت از سمت مدیرعاملی شرکت ملی صنایع مس ایران استعفا خواهد داد.

برخی رسانه‌های حوزه صنایع معدنی مدعی شده‌اند که سعدمحمدی با دستور رئیس جمهور و با تأکید علیرضا رزم‌حسینی، به‌زوی حکم معاونت معدنی وزارت صمت را ریافت خواهد کرد. این در حالی است که در یک ماه گذشته حضور سعدمحمدی در وزارت صمت مورد استقبال تشکل‌های خصوصی زنجیره فولاد قرار گرفته است.

سعدمحمدی فارغ‌التحصیل دکترای رشته معدن است و تا کنون در شرکت‌های زیادی از جمله شرکت صدر تأمین، تهیه و تولید مواد معدنی ایران، ذوب آهن اصفهان، هلدینگ توسعه معادن روی ایران، سرمایه‌گذاری صبا تأمین و … عنوان مدیرعاملی را یدک کشیده و به عنوان مشاور مدیرعامل شستا و مشاور ارشد اجرایی رئیس هیات‌عامل ایمیدرو فعالیت کرده است و سابقه عضو هیات‌مدیره بودن چند شرکت بزرگ را در کارنامه خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *