جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 16 اردیبهشت 1403 - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگوی فعال فولادی با فولادبان مطرح شد؛

الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید برای احداث نیروگاه خورشیدی

یک فعال فولادی گفت: امروزه شرکت‌های فولادی ناچار هستند که ۵ درصد تولید و در واقع سود خود را صرف احداث نیروگاه خورشیدی کنند و یا از بورس انرژی، برق خود را تامین کنند.

الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید برای احداث نیروگاه خورشیدی اخبار

محمدطاهر یاوری در گفتگو با فولادبان در خصوص قطعی برق فولادسازان در تابستان امسال بیان کرد: امروزه شرکت‌های فولادی ناچار هستند که ۵ درصد تولید و در واقع سود خود را صرف احداث نیروگاه خورشیدی کنند و یا از بورس انرژی، برق خود را تامین کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: این درحالیست که بسیاری از کارخانجات کوچک فولادی در حال تعطیلی هستند و اقداماتی مانند احداث نیروگاه را فولادسازان بزرگ می‌توانند انجام دهند و شرکت‌های کوچک فولادی که هزینه تولید برای آنها زیاد است، قابلیت اجرایی کردن این اقدامات را ندارند.

فعال صنعت فولاد تصریح کرد: بنابراین قطعی‌های برق فولادسازان امسال نیز ادامه داشته و احتمالا از خرادادماه آغاز خواهد شد. از سوی دیگر، ناگفته نماند وضعیت به گونه‌ای شده که سیاست گذاران فولادسازان کوچک را با شرکت‌های بزرگ فولادی مقایسه می‌کنند. با این حال برای فولادسازان بزرگ و خصولتی‌هاهیچ فرقی نمی‌کند؛ چرا که تمام زنجیره از بالادست تا پایین دست مانند معدن و شمش دارند.

یاوری با بیان اینکه امروزه تولیدکنندگان کوچک فولادی در وضعیت خوبی قرار ندارند، گفت: بر همین اساس، می‌توان گفت سال گذشته برای فولادسازان به ویژه تولیدکنندگان القایی سال خیلی بدی بود؛ به گونه‌ای که مشکلات حتی طی جلسه‌ای برای معاون رئیس جمهور بیان شد، اما نتیجه‌ای نداشت.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors