بورس های منطقه ای کالا نتیجه ای جز اتلاف وقت ند ارد

دبیررسته نورد انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران ضمن مخالفت شدید باایجاد بورسهای منطقه ای گفت:تعدد بورسهای منطقه ای حاصلی  جز اتلاف وقت و انرژی نخواهد داشت مگر گردش مالی بورس کالای تهران چقدر است. 

بهادر احرامیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری فولادبان در خصوص قیمت گذاری بورس کالا در محصولات فولادی گفت: مسئولیت بورس کالادر محصولات فولادی کشف قیمت است و نه تعیین قیمت و مسئول قیمت گذاری.

وی درباره ایجاد بورس های منطقه ای در کشور تصریح کرد: بنظر می رسد وجود بورس کالا در مرکزیت تهران برای پوشش محصولات فولادی و دیگر صنایع کفایت می کند و تعدد بورس های منطقه ای جز اتلاف وقت و انرژی حاصلی نخواهد داشت.

دبیر رسته نورد انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران افزود: مگر گردش مالی بورس کالای تهران چقدر است که بورس های منطقه ای دیگر هم ایجاد شود.

احرامیان با بیان اینکه بنظرمن وجود یک بورس کالا در کشور کافیست،تصریح کرد: الان در بورس کالای نیویورک ، کاکائوی افریقا را معامله می کنند و خیلی هم خوب دارند این معاملات را انجام می دهند و نیازی به تعدد بورس کالای دیگر وجود ندارد.

وی افزود: بورس کالا فعالیت بورسی دارد و ربطی به منطقه ومحله ندارد، تعدد بورس کالا مثل ایجاد میادین میوه و تره بار نیست که هر محله و منطقه یک میدان و یا یک بورس کالا داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *