اطلاعیه عرضه بورس کالا/ کاهش ۹ درصدی قیمت پایه آهن اسفنجی

براساس اطلاعیه عرضه روز سه‌شنبه (چهارم اردیبهشت 1403) شاهد عرضه 9 محصول فولادی هستیم.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا، امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳، ۴۳۷ هزار و ۴۷۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا عرضه می‌شوند.

در همین حال، ۳ هزار و ۸۷۰ تن نبشی با قیمت ۲۵۳ هزار و ۴۰۵ ریال عرضه می‌شود که نشان از رشد ۲٫۱ درصدی قیمت پایه این محصول دارد.

همچنین ۲ هزار و ۵۵۰ تن ناودانی با قیمت پایه ۲۵۶ هزار و ۷۱۳ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، فروشندگان ورق گالوانیزه G با اعمال رشد ۴۳ درصدی حجم عرضه نسبت به هفته گذشته، امروز ۱۵ هزار و ۵۵۰ تن از این محصول را با قیمت ۴۶۶ هزار و ۱۲۰ ریال عرضه خواهند کرد.

در ادامه، ورق قلع اندود و ورق سرد B هر کدام به میزان ۳ هزار تن عرضه خواهند داشت. ضمن اینکه قیمت پایه این ۲ محصول به ترتیب ۶۴۲ هزار ریال و ۴۴ هزار و ۸۵۵ ریال خواهد بود.

همچنین، ۹ هزار و ۵۰۰ تن کنسانتره سنگ آهنبا قیمت پایه ۳۵ هزار و ۳۲۰ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

در همین حال، سنگ آهن دانه بندی به میزان ۳۲۰ هزار تن عرضه می‌شود. ضمن اینکه قیمت پایه این محصول با افت ۳٫۶ درصدی نسبت به هفته گذشته، امروز ۱۷ هزار و ۷۵۰ ریال خواهد بود.

علاوه بر این، مشتریان می‌توانند ۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن را ۳٫۱ درصد پایین تر از قیمت هفته گذشته یعنی با قیمت پایه ۵۰ هزار و ۳۶۹ ریال خریداری کنند.

در پایان، شاهد عرضه ۵۰ هزار تن آهن اسفنجی با قیمت پایه ۱۳۱ هزار و ۲۱۸ ریال خواهیم بود. ضمن اینکه این محصول افت ۹٫۳ درصدی را برای قیمت پایه به ثبت رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *