گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

 

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز سه‌شنبه ۲۷فروردین، ۲۵۰ هزار تن آهن اسفنجی با قیمت میانگین موزون ۱۴۴ هزار و ۷۳۸ ریال به فروش رسید که برابر با ۱۰۰ درصد حجم کل عرضه شده این محصول است.

 

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

 

ریز معاملات روز شنبه ۲۵فروردین ۱۴۰۳

در معاملات روز شنبه ۲۵فروردین ۱۴۰۳، از ۲ میلیون و ۵ هزار و ۱۸۵ تن محصول فولادی عرضه شده در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۴۲۸ تن یعنی معادل ۶۱ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۴۴ هزار و ۶۰۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۲۷ درصد آن، یعنی ۱۲ هزار و ۴۵۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۲۰ هزار و ۳۳۹ ریال است.

همچنین، یک هزار و ۵۵۰ تن از حجم عرضه شده میلگرد آلیاژی، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۹۵ هزار و ۴۴۵ ریال به فروش رسید.

امروز فروشندگان میلگرد کلاف، به میزان ۱۴ هزار و ۸۰۰ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال ضعیف مشتریان ۱۲ درصد آن با قیمت ۳۳۱ هزار و ۵۲۱ ریال به فروش رفت.

در ادامه، ۹۹ درصد از تیرآهن با قیمت میانگین موزون ۲۸۱ هزار و ۲۱ ریال معامله شد.

همچنین، ۹۸ درصد از ۴۵ هزار و ۵۰۰ تن ورق سرد خودرو، با قیمت میانگین موزون ۴۱۲ هزار و ۶۱۱ ریال توسط مشتریان خریداری شد.

علاوه بر این، ۱۱ هزار و ۳۰۰ تن ورق سرد لوازم خانگی با قیمت میانگین موزون ۴۰۶ هزار و ۱۸۵ ریال به فروش رسید که برابر با ۸۶ درصد حجم کل عرضه شده این محصول است.

در ادامه، ۱۰۰ درصد از ورق گالوانیزه خودرو با قیمت میانگین موزون ۴۸۵ هزار و ۸۸۱ هزار ریال معامله شدند.

همچنین، ۱۰۰ درصد از ۵۰۰ هزار سنگ آهن کلوخه ، با قیمت میانگین موزون ۳ هزار ریال توسط مشتریان خریداری شد.

علاوه بر این، ۳۴۵ هزار تن کنسانتره سنگ آهن با قیمت میانگین موزون ۳۶ هزار و ۲۵۲ ریال به فروش رسید که برابر با ۵۷ درصد حجم کل عرضه شده این محصول است.

در پایان، ۹۰ درصد از حجم کل عرضه شده آهن اسفنجی با قیمت میانگین موزون ۱۳۱ هزار و ۲۸۰ ریال معامله شد .

 

ریز معاملات روز یکشنبه ۲۶فروردین ۱۴۰۳

در معاملات روز یکشنبه ۲۶فروردین ۱۴۰۳، از ۲۷هزار تن محصول فولادی عرضه شده در تالار صنعتی بورس کالا، ۲۲هزار تن یعنی معادل ۸۲ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲۷هزار تن آهن اسفنجی بریکت در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۸۱ درصد آن، یعنی ۲۲ هزار تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۴۱ هزار و ۴۰۱ریال است.

 

ریز معاملات روز دوشنبه ۲۷فروردین ۱۴۰۳

در معاملات روز دوشنبه ۲۷فروردین ۱۴۰۳، از ۴۵۵ هزار و ۷۴۹ تن محصول فولادی عرضه شده در تالار صنعتی بورس کالا، ۳۹۱هزار و ۵۹۰ تن یعنی معادل ۸۶ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲۴۰ هزار و ۲۰ تن ورق گرم HR در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۰۰ درصد آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۳۵۵ هزار و ۲۰۷ ریال است.

همچنین ۲۱۵هزار و ۷۲۹تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۷۰درصد آن یعنی۱۵۱هزار و ۵۷۰تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شدهبرای این محصول ۱۷۹هزار و ۳۹ ریال است.

 

ریز معاملات روز سه‌شنبه ۲۸فروردین

در معاملات روز سه‌شنبه ۲۸فروردین ۱۴۰۳، از ۴۶۰ هزار و ۱۰۰ تن محصول فولادی عرضه شده در تالار صنعتی بورس کالا، ۳۶۶ هزار و ۹۹۵ تن یعنی معادل ۸۰ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۸ هزار و ۳۷۵ تن نبشی در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۲۵ درصد آن، یعنی ۲ هزار و ۱۳۴ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۴۹ هزار و ۸۶۲ ریال است.

همچنین، یک هزار و ۸۲۵ تن از حجم عرضه شده ناودانی، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۵۸ هزار و ۲۷ ریال به فروش رسید.

امروز فروشندگان ورق سرد B، به میزان ۷ هزار تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال ضعیف مشتریان ۳۲ درصد آن با قیمت ۴۲۴ هزار و ۳۶۲ ریال به فروش رفت.

در ادامه، ۳۰ درصد از ورق قلع اندود با قیمت میانگین موزون ۶۴۲ هزار ریال معامله شد.

همچنین، ۷۶ درصد از ۱۰ هزار و ۸۵۰ تن ورق گالوانیزه G، با قیمت میانگین موزون ۴۶۶ هزار و ۹۶۰ ریال توسط مشتریان خریداری شد.

علاوه بر این، ۲۵۰ هزار تن آهن اسفنجی با قیمت میانگین موزون ۱۴۴ هزار و ۷۳۸ ریال به فروش رسید که برابر با ۱۰۰ درصد حجم کل عرضه شده این محصول است.

در ادامه، ۷۸ درصد از گندله سنگ آهن با قیمت میانگین موزون ۵۲ هزار و ۴ ریال معامله شدند.

همچنین، ۱۲ درصد از ۲۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی ، با قیمت میانگین موزون ۱۸ هزار و ۴۲۰ ریال توسط مشتریان خریداری شد.

 

ریز معاملات روز چهارشنبه ۲۹فروردین ۱۴۰۲

در معاملات روز چهارشنبه ۲۹فروردین ۱۴۰۲ قرار بود، ۳۱۶ هزار و ۷۴۷ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا معامله شود که ۱۵۲ هزار و ۳۶۷ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۵۱ درصد محصولات از روی تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۱۸۶ هزار و ۹۷۴ تن میلگرد ، ۴۵ هزار و ۴۵۵ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۴۸ هزار و ۴۶۰ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، تیرآهن که ۳۸ هزار و ۶۸۳ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۱۶ هزار و ۷۲۲ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۷۹ هزار و ۷۵۰ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۱۰۰ ‌ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق گرم ثبت شد که ۹۰۰ تن کمتر از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بود.

در ادامه، ۳۰ هزار و ۳۰ تن ورق گرم خودرو به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۳۰ هزار و ۳۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۳۵۵ هزار و ۲۱۲ ریال بود.

علاوه بر این، ۶۰ هزار و ۶۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق گرم نوردکاران ثبت شد که برابر با حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بیشتر بود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *