سامانه جدید بارشی از امروز بیشتر استان‌های کشور را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد

رئیس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود سامانه بارشی جدیدی به کشور از امروز (سه‌شنبه)، گفت: این سامانه بیشتر استان‌های کشور تحت‌تاثیر قرار می دهد.

به گزارش فولادبان، «سحر تاج بخش مسلمان» افزود: این سامانه از سمت استان‌های شمال غرب وارد کشور خواهد شد و شرایط جوی ویژه‌ای را برای راه‌های مواصلاتی بین استان‌های گیلان و اردبیل و سایر استان‌های شمال غربی کشور ایجاد می‌کند.

وی در ادامه از تولید بیش از ۲۰۰ هزار گزارش و داده هواشناسی درایستگاه‌های مختلف در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۱۷ هزار محصول مختلف در حوزه‌های هوانوردی، کشاورزی، دریایی، مدل‌های عمومی برای مردم و صدا و سیما تولید و همچنین هشدارهای مختلفی نیز در خصوص شرایط جوی صادر شد.

رئیس سازمان هواشناسی کشور همچنین با اشاره به مدیریت مطلوبی که در زمینه بارش‌ها و جاری شدن سیلاب در این ایام انجام شد، اظهار داشت: گزارش‌های مختلفی در خصوص بارش‌ها و سیلاب به سازمان‌های امداد و نجات، وزارت کشور و سایر نهادهای مربوطه ارائه شد. در این بین مردم هم همکاری‌های لازم را به انجام رساندند تا در نهایت شاهد آن باشیم که تلفات مربوط به سیلاب و بارش‌ها در کشور به حداقل برسد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *