پایان معاملات بورس کالا / ۱۲ درصد محصولات فولادی به روی تابلوی معاملات راه پیدا نکردند

در معاملات امروز چهارشنبه 23 اسفند، استقبال خوبی برای محصولات فولادی از سوی مشتریان صورت نگرفت.

به گزارش فولادبان، امروز چهارشنبه بیست و سوم اسفند قرار بود، ۳۷۱ هزار و ۲۶۷ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا معامله شود که ۳۳۰ هزار و ۳۹۹ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت ۱۲ محصولات از روی تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۳۳ هزار و ۳۰۰ تن شمش بلوم، ۲۴ هزار و ۸۰۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۰۵ هزار و ۹۵ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، تختال SM که ۲۰۰ هزار تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۲۰۰ هزار و ۳۲۰ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۳۶ هزار ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۳۸ ‌هزار و ۵۶۹ تن تقاضا از سوی مشتریان برای میلگرد ثبت شد که ۳۱ هزار و ۵۴۱ تن کمتر از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بود.

در ادامه، ۲۶ هزار و ۱۸۹ تن تیرآهن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۴۰ هزار و ۹۸۸ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۴۸ هزار و ۸۹۹ ریال بود.

علاوه بر این، یک هزار و ۷۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق گرم ثبت شد که یک هزار و ۱۰۰ تن از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات کمتر بود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *