مخالفت انجمن آهن و فولاد آمریکا با قانون جدید آژانس حفاظت محیط زیست ایالات متحده آمریکا

مدیر عامل انجمن آهن و فولاد آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: این قانون به طور کامل ناتوان در تعادل هزینه و سود است و بازخورد صنعت فولاد، کارگران فولاد و اعضای کنگره را نادیده گرفته است.

به گزارش فولادبان، آژانس حفاظت محیط زیست ایالات متحده آمریکا (EPA) با وضع قانون جدیدی برای اولین بار محدودیت‌هایی را بر روی انتشار جیوه در کارخانه‌های فرآوری سنگ‌آهن تاکونیت اعمال خواهد کرد و انجمن آهن و فولاد آمریکا این مقررات جدید را ضرر مستقیم برای بخش فولاد آمریکا خوانده است. هنوز مشخص نیست که این قانون جدید که در تاریخ ۹ فوریه۲۰بهمن نهایی شده است، چه زمانی اعمال خواهد شد.
سخنگوی سازمان حفظ محیط زیست در تاریخ ۱۲ فوریه اظهار داشت: تغییرات نهایی در استانداردهای ملی آلاینده‌های خطرناک هوا برای کارخانه‌های فرآوری سنگ‌آهن تاکونیت به محض ابلاغ در دستور کار قرار خواهد گرفت.
کوین دمپسی، مدیر عامل انجمن آهن و فولاد آمریکا در بیانیه‌ای در تاریخ ۹ فوریه با اشاره به اینکه صنعت فولاد آمریکا پاک ترین صنعت جهان است و سنگ‌‌آهن‌های تولید شده با رویکرد دوستدار محیط‌زیست، منجر به نشر کمتری آلاینده نسبت به موارد مشابه در کشورهای دیگر شده است بیان کرد: این قانون به طور کامل ناتوان در تعادل هزینه و سود است و بازخورد صنعت فولاد، کارگران فولاد و اعضای کنگره را نادیده گرفته است. سخنگوی شرکت یو.اس.استیل که سنگ‌آهن را در عملیات سنگ‌آهن مینسوتا شرکت فرآوری می‌کند، در تاریخ ۱۲ فوریه اعلام کرد که شرکت از نسخه پیش‌انتشار قانون نهایی تاکونیت آگاه است و در حال بررسی قانون برای بهتر درک پتانسیل پیامدهای این قانون است. این سخنگو در ادامه افزود: ۲ هزار مرد و زن پرتلاش كارخانه‌های سنگ‌آهن مینسوتا منتظر همکاري با سازمان حفظ محیط زیست برای حل این مسأله هستند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *