قیمت لحظه ای آنلاین میلگرد زاگرس آهن 28

یکی از بهترین کارخانجات در زمینه تولید میل گرد، کارخانه صبا فولاد زاگرس شهرکرد است. این مجتمع تولیدی توانسته با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب بخشی از نیازهای صنعت ساخت‌وساز کشور را برطرف سازد. قیمت مقاطع فولادی این کارخانه نیز مانند محصولات سایر برندها به عوامل مختلفی وابسته است. بنابراین بسیاری از مهندسان و فعالین عرصه فولاد بهای خرید این کالاها را به صورت روزانه رصد می‌کنند. در ادامه با مشخصات فنی این محصول آشنا خواهید شد. همچنین شما عزیزان نیز می‌توانید برای اطلاع از قیمت لحظه ای آنلاین میلگرد زاگرس به وب‌سایت آهن 28 مراجعه کنید.

میلگرد زاگرس

ایمنی سازه‌هایی با اسکلت آهن بر اساس کیفیت مقاطع فولادی مورد استفاده در ساخت آن‌ها تعیین می‌شود. بدیهی است که هر چقدر کیفیت آرماتورهای به کار رفته در این ساختمان‌ها بالاتر باشد، می‌توان با ایمنی بیشتری از آن‌ها استفاده کرد. در حال حاضر مقاطع فولادی شرکت صبا فولاد زاگرس شهرکرد بر اساس گواهینامه استاندارد ملی ایران به شماره 3132 تولید می‌گردند. از این رو، محصولات مذکور جزو باکیفیت‌ترین مقاطع موجود در کشور به حساب می‌آیند. در واقع تمام آرماتورهای تولید شده توسط این کارخانه در آزمایشگاه‌های کنترل کیفی بررسی شده و سپس وارد بازار می‌شوند.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای شناسایی این نوع آرماتورها از سایر نمونه‌ها توجه به علامت اختصاری SFZ روی آن‌ها است. این علامت به همراه حروف CT به صورت برجسته روی تمام تولیدات زاگرس شهرکرد حک می‌شوند. این آرم نشان می‌دهد که میلگردهای زاگرس با روش ترمکس تولید شده‌اند.

این کارخانه سایزبندی متداول 10 تا 32 میلیمتر را برای آرماتورهای خود در نظر می‌گیرد. البته محصولات صبا فولاد متنوع‌تر از این موارد است و شما می‌توانید میلگرد آجدار تا سایز 40 میلیمتر را نیز از این برند خریداری کنید. وزن هر کدام از مقاطع فولادی این مجتمع تولیدی نیز بر اساس اندازه آن‌ها مشخص می‌شود. به یاد داشته باشید که هر چقدر سایز آرماتور بیشتر باشد، وزن آن نیز بالاتر خواهد رفت. بنابراین در هنگام خرید این محصولات، فاکتور مهم وزن را برای سنجش کیفیت آن‌ها در نظر داشته باشید.

قیمت لحظه ای آنلاین میلگرد زاگرس آهن 28 اخبار بازار آهن و فولاد قیمت لحظه ای آنلاین میلگرد زاگرس آهن 28

  • گرید میلگرد زاگرس

گرید مشابه سایزبندی از ویژگی‌های قابل توجه انواع مختلف مقطع به شمار می‌رود. اکثر آرماتورهای تولیدی توسط کارخانه‌های ایرانی گرید A3 دارند. این نوع مقاطع فولادی برای ساختمان‌ها و سازه‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به استحکام بالا نیاز دارند. آرماتورهای کارخانه صبا زاگرس به صورت آجدار (در دو دسته آج 400 و آج 500) تولید می‌شوند.

میلگردهای آجدار گرید A3 این مجتمع ساختاری ضربدری یا هفت و هشت دارند. شما از بررسی شکل ظاهری آج‌ها نیز می‌توانید محصولات این شرکت را بشناسید. از آنجایی که کیفیت و تنوع آرماتورهای آجدار زاگرس بالا است، می‌توان از آن‌ها در سازه‌های مختلف استفاده کرد.

  • وزن میلگرد زاگرس شهرکرد

همانطور که بیان شد، وزن میلگرد فاکتوری مهم در صنعت ساختمان سازی است. وزن هر شاخه آرماتور به عوامل مختلفی مانند جنس، ضخامت، طول و اندازه میلگرد بستگی دارد. این پارامتر نقش مهمی نیز در تعیین قیمت میلگرد زاگرس شهرکرد دارد و مشتریان باید در زمان خرید به آن توجه کنند. در جدول زیر وزن هر شاخه 12 متری مقطع فولادی کارخانه مورد بحث گردآوری شده است.

سایز (میلیمتر)

وزن شاخه 12 متری (کیلوگرم)

وزن جدول اشتال (کیلوگرم)

8

4.74

5

10

7.4

7.5

12

10.6

10.7

14

14.5

14.6

16

19

18.9

18

24

24

20

30

29.7

22

35.7

35.6

25

46.2

46.2

28

58

58

32

75.8

75.8

قیمت لحظه ای آنلاین میلگرد زاگرس در آهن 28

میلگرد زاگرس یکی از مرغوب‌ترین مقاطع فولادی موجود در بازار ایران است. این محصولات می‌توانند مقاومت خوبی در برابر فشار از خود نشان دهند. برای خرید این مصالح ساختمانی بهتر است که به نمایندگی معتبر فروش این آرماتورها مراجعه کنید. زیرا برخی افراد کلاهبردار با توجه به محبوبیت میلگرد آجدار شهرکرد، محصولاتی تقلبی را به جای نمونه‌های اصلی به مردم می‌فروشند. این موضوع در کنار خسارت‌های مالی که به همراه دارد، به کیفیت سازه‌های ساختمانی نیز آسیب زیادی می‌رساند. بنابراین حتما برای خرید میلگرد آجدار A3 صبا فولاد زاگرس شهرکرد به سراغ مراکز فروش معتبر همچون آهن 28 بروید.

قیمت لحظه ای آنلاین میلگرد زاگرس آهن 28 اخبار بازار آهن و فولاد قیمت لحظه ای آنلاین میلگرد زاگرس آهن 28

کارشناسان آهن 28 همواره در تلاش هستند که ضمن ارائه قیمت‌های به‌روز، واسطه‌های بازار آهن‌آلات را حذف کنند. در واقع نمایش آخرین و جدیدترین قیمت روز آهن آلات 28 یکی از سودمندترین خدمات این وب‌سایت محسوب می‌شود. بدین ترتیب شما مشتریان گرامی می‌توانید با پرداخت هزینه کمتری مصالح ساختمانی مورد نیاز خود را تهیه بفرمایید. همچنین با بررسی نمودار قیمت این محصولات می‌توانید بهترین زمان برای خرید میلگرد را پیدا کرده و خریدی رضایت‌بخش داشته باشید.

به یاد داشته باشید که قیمت آرماتورهای زاگرس از سوی کارخانه تولیدکننده آن‌ها تعیین می‌شود. کارخانه نیز برای ارزش‌گذاری محصولات خود عوامل مختلفی از جمله نوسانات قیمت دلار و ارز، قیمت مواد اولیه، ضخامت، ابعاد، نوع مقطع و بسیاری موارد دیگر را در نظر می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و مقایسه این آرماتورها با کارشناسان متخصص آهن 28 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *