Please use a valid API Key گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟ - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز دوشنبه بیست و دوم آبان ماه، ۵۵ درصد از ۲۴۸ هزار و ۸۲۰ تن شمش بلوم عرضه شده با قیمت ۱۸۴ هزار و ۶۸۰ ریال توسط مشتریان خریداری شد

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز یکشنبه بیست و یکم آبان ماه

در معاملات روز یکشنبه بیست و یکم آبان ماه ۱۴۰2، از ۲۷ هزار تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۲۷ هزار تن یعنی معادل ۱۰۰ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۵ هزار تن ورق گالوانیزه خودرو در دسترس مشتریان قرار گرفت و تمامی آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۴۰۸ هزار و ۷۵۷ ریال است که نسبت به قیمت پایه تغییری نداشته است.

در پایان، مشتریان ۱۰۰ درصد آهن اسفنجی بریکت یعنی معادل ۲۲ هزار  تن را با قیمت موزون ۱۳۳ هزار و ۸۷ ریال خریداری کردند.

ریز معاملات روز دوشنبه بیست و دوم آبان ماه

در معاملات روز دوشنبه بیست و دوم آبان ماه ۱۴۰2، از ۴۶۴ هزار و ۶۲۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۲۲۰هزار و ۴۵۸ تن از محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۳هزار تن ورق سرد B در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۵۲ درصد آن، یعنی یک هزار و ۵۵۰تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۳۰۱ هزار و ۷۴ ریال است که نسبت به قیمت پایه افزایشی نداشته است.

همچنین، ۱هزار و ۳۰۰ تن از حجم عرضه شده ورق گالوانیزه ، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۴۰۸هزار و ۷۵۷ریال به فروش رسید که نشان از رشد ۰٫۰۴ درصدی قیمت این محصول دارد.

امروز فروشندگان تختال C، به میزان ۶۱هزار و ۵۰۰ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال خوب مشتریان ۵۱ درصد آن با قیمت ۱۹۵ هزار و ۳۰۰ ریال به فروش رفت.

در ادامه، ۱۰۰ درصد از ۵۰ هزار تن تختال SM، با قیمت میانگین موزون ۱۹۵ هزار و ۱۳۰ ریال معامله شد.

همچنین، ۵۵ درصد از ۲۴۸ هزار و ۸۲۰ تن شمش بلوم عرضه شده با قیمت ۱۸۴ هزار و ۶۸۰ ریال توسط مشتریان خریداری شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه بیست و سوم آبان ماه

در معاملات روز سه‌شنبه بیست و سوم مرداد آبان ماه ۱۴۰2، از ۲۳ هزار و ۷۵۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۱۰ هزار و ۵۰ تن یعنی معادل ۴۲ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲ هزار و ۷۵۰ تن ورق سرد B در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۹۰ درصد آن، یعنی ۲ هزار و ۵۰۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۳۰۲ هزار و ۳۸۳ ریال است که نسبت به قیمت پایه ۴٫۹ درصد کاهش داشته است.

همچنین، ۳۵۰ تن از حجم عرضه شده ورق قلع اندود، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۵۹۰ هزار ریال به فروش رسید که نشان از ثبات قیمت این محصول دارد.

در پایان، مشتریان ۳۶ درصد ورق گالوانیزه G یعنی معادل ۷ هزار و ۲۰۰ تن را با قیمت موزون ۴۰۸ هزار و ۷۵۷ ریال خریداری کردند.

ریز معاملات روز چهارشنبه بیست و چهارم آبان ماه

در معاملات روز چهارشنبه بیست و چهارم آبان ماه ۱۴۰2، از ۳۲۵ هزار و ۷۷۱ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا، ۴۶ هزار و ۵۱ تن یعنی معادل ۱۴ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲۷۷ هزار و ۲۰۹ تن میلگرد در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۲ درصد آن، یعنی ۳۵ هزار و ۹۲۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۰۹ هزار و ۱۵۶ ریال است که نسبت به قیمت پایه ۱٫۹ درصد افزایش داشته است.

همچنین، ۱ هزار و ۱۶۹ تن از حجم عرضه شده نبشی، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۱۰ هزار و ۷۱۶ ریال به فروش رسید که نشان از کاهش ۰٫۶ درصدی قیمت این محصول دارد.

امروز فروشندگان ناودانی، به میزان ۳ هزار و ۵۷۹ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال خوب مشتریان ۵۷ درصد آن با قیمت ۲۱۳ هزار و ۹۹۹ ریال به فروش رفت.

در ادامه، ۳۲ درصد از ۲۰ هزار و ۶۸۶ تن تیرآهن، با قیمت میانگین موزون ۲۱۸ هزار و ۴۹۵ ریال معامله شد.

در پایان، مشتریان ۰٫۹ درصد ورق گرم یعنی معادل ۲۰۰ تن را با قیمت موزون ۲۵۵ هزار و ۹۶۴ ریال خریداری کردند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors