گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – دوشنبه 24 مهر ماه؛

رنگ سبز معاملات بر پیکره بازار سرمایه/ شاخص فلزات اساسی 12 هزار واحد رشد کرد

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 24 مهر 1402 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بورس تهران پس از حدود یک هفته توانست روند افزایشی خوبی را تجربه کند به گونه‌ای که شاخص کل مرز از دست دادن کانال 2 میلیون واحدی را رد کرد. همچنین به نظر می‌رسد با خبر حذف شورای رقابت از قیمت گذاری خودرو، پس از سال‌ها فعالان این صنعت به طرز محسوسی متحول و از زیان به سود آوری خواهند رسید. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات سومین روز هفته سبز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 16 هزار و 253 واحد رشد داشت و به 2 میلیون و 18 هزار و 195 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 8 هزار و 97 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 686 هزار و 799 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با رشد 12 هزار و 392 واحدی، رقم یک میلیون و 510 هزار و 282 واحد را نشان داد.

نمادهای «فولاد»،«شپنا»،«شبندر»،«شستا»،«خودرو»،«کچاد»و«شتران» بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «خکمک»،«فنورد»،«خوساز»،«دتماد»و«ثمسکن» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «آباد»،«بسویچ»،«دروز»،«قشهد»و«ساروم» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *