Please use a valid API Key ترک فعل بانک‌ها در اعطلای تسهیلات به تولید - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
معاون صنایع عمومی وزارت صمت اعلام کرد:

ترک فعل بانک‌ها در اعطلای تسهیلات به تولید

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: برخی بانک‌ها در اعطلای تسهیلات به حوزه تولید ترک فعل می‌کنند بطوریکه دستگاه قضایی هم به عملکرد مدیران بعضی بانک‌ها ورود کرده است.

به گزارش فولادبان، مهدی برادران اظهارداشت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با صراحت اعلام کرده که نظام بانکی باید به مصوبات این ستاد عمل کند اما برخی از بانک‌ها به طور مستمر برای اعطای تسهیلات ترک فعل می‌کنند.

وی گفت: در حوزه تسهیلات بانکی باید اولویت بانک‌ها اعطای تسهیلات به حوزه تولید باشد و نه مصرف، حتی اگر می‌خواهند به مصرف کنندگان تسهیلات بدهند باید برای مصرف محصولات داخلی باشد.

برادران تصریح کرد: در حوزه انرژی به جای تمرکز بر تولید، انرژی را بدون محدودیت برای مصرف عرضه می‌کنند به طوری که برق تولیدکننده دچار محدودیت می‌شود اما برق پاساژ‌ها و مراکز تجاری قطع نمی‌شود و این موضوع به بهره وری تولید و اشتغال لطمه می‌زند.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: هر قدر میزان تولید کاهش یابد، با توجه به تقاضایی که وجود دارد، میزان قاچاق افزایش می‌یابد. در این راستا، اگر با ایجاد موانع و محدودیت‌ها در حوزه انرژی باعث کاهش تولید شویم باید منتظر افزایش کالای قاچاق نیز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors