جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عضو هیات مدیره انجمن نوردکاران در گفتگو با فولادبان مطرح کرد: 

روسیه هوشمندانه‌تر از ایران در بازار صادراتی عمل کرد/ روسیه در دورزدن تحریم‌ها از ایران جلو زد

عضو هیات مدیره انجمن نوردکاران گفت: با توجه به شرایطی که در کشور به ویژه در صنعت فولاد وجود دارد، نمی‌توان گفت تحریم روسیه توسط شورای اروپا تأثیری در بازار صادراتی فولاد ایران خواهد داشت. 

علی محمد ابوئی مهریزی در گفتگو با فولادبان با اشاره به تحریم روسیه توسط شورای اروپا و تأثیر آن در بازار صادراتی فولاد ایران اظهارداشت: روسیه توانست از تجربه ایرانی‌ها در بازار صادراتی فولاد استفاده کند، بنابراین حاکمیت و بخش اقتصادی روسیه هوشمندانه‌تر از حاکمیت ایران عمل کرده است به گونه‌ای که خیلی راحت از عوامل ایرانی در امارات استفاده و در نهایت در دور زدن تحریم‌ها بهتر از ما عمل کردند.

به گفته وی، با وجود اینکه هر دو کشور در تحریم به سر می‌برند؛ اما امکانات کشور روسیه بیشتر است و لذا قدرت بیشتری نیز دارد.

عضو هیات مدیره انجمن نوردکاران ادامه داد: در واقع موانع داخلی از جمله قیمت‌گذاری‌های دستوری، صدور مجوزهای صادراتی و امثال آن در سال‌های اخیر مشکلاتی را برای صنایع تولیدی از جمله فولاد به همراه داشته و اکنون با توجه به فرصت‌های پیش رو، مسئولان می‌بایست زمینه را برای ارتقاء توان تولیدی کشور بیفزایند.

ابوئی مهریزی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که در کشور به ویژه در صنعت فولاد وجود دارد، تحریم روسیه توسط شورای اروپا تأثیری در بازار صادراتی فولاد ایران خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به وضعیت حقوق دولتی معادن در فصل بهار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هنوز مدیریت جامعی در سازمان ایمیدرو وجود ندارد، فعلاً آماری از درآمد حقوق دولتی معادن در سه ماهه اول سال جاری منتشرنشده است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors