جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال بولتن؛

رکود بازار محصولات تخت صادراتی روسیه+دلایل

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از رکود بازار محصولات تخت صادراتی روسیه حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، در یک هفته اخیر بازار محصولات تخت صادراتی روسیه راکد گزارش شد که ناشی از قیمت‌های نسبتا ثابت و عدم وجود پیشنهادات قیمتی جدید در بازار به دلیل رشد تقاضا در بازار داخلی بود.

ارزیابی فست‌مارکتز نشان می دهد قیمت کویل ورق گرم فولادی، صادرات، فوب دریای سیاه، CIS در بازه 560 تا 575 دلار به ازای هر تن محاسبه شد که این بازه قیمتی نسبت به هفته قبل بدون تغییر باقی ماند.

فعالان بازار ترکیه – یکی از معدود کشورهایی که حاضر به خرید فولاد روسی پس از تحریم بین‌المللی علیه این کشور بود- باور داشتند که پیشنهادات قیمتی جدید بین 590 تا 600 دلار به ازای هر تن cfr (معادل 560 تا 575 دلار به ازای هر تن فوب) خواهد بود.

یک فعال بازار ترکیه، قیمت کویل ورق گرم فولادی روسیه را بین 560 تا 570 دلار به ازای هر تن cfr ترکیه عنوان کرد. البته دیگر منابع اعلام کردند که این بازه قیمتی برای بازار کنونی بسیار پایین است.

براساس ارزیابی هفتگی فست‌مارکتز، قیمت کویل ورق گرم فولادی، بازار داخلی، cpt مسکو، روسیه در بازه 64 تا 66 هزار روبل (709 تا 731 دلار) به ازای هر تن گزارش شد که از تاریخ 22 مه (یکم خرداد ماه 1402) تاکنون ثابت مانده است.

بنا بر گفته منابع بازار، کویل ورق سرد با قیمت 640 تا 650 دلار به ازای هر تن فوب روسیه عرضه شد که البته هیچ معامله‌ای انجام نشد.

ارزیابی هفتگی فست‌مارکتز، قیمت کویل ورق سرد فولادی، صادرات، فوب دریای سیاه، CIS در بازه 640 تا 650 دلار به ازای هر تن نشان می‌هد درحالی که نرخ معامله این محصول در هفته قبل، 650 تا 660 دلار شنیده شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors