گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ هفته نامتعادل قیمت‌ها در بازار

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر نشان می دهد معاملات در این هفته به صورت نامتعادل بود به طوری که معاملات با سبزپوشی شروع شد اما در پایان هفته با سقوط قیمت‌ها بازار به کار خود پایان داد.

جزئیات معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دو‌شنبه 10 جولای

در معاملات روز دو‌شنبه 10 جولای 2023، ( نوزدهم تیر 1402)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با کاهش ۳۰ دلاری، ( افت ۵٫۱ درصدی) با قیمت ۵۹۸ دلار و ۵۰ سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۵۸۶ دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، با افزایش ۶ دلاری ( رشد ۱٫۳ درصدی) به فروش رسید.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل نسبت به روز با ۲٫۵ دلار و ۰٫۶ درصد کاهش، با قیمت ۳۶۶ دلار و ۵۰ سنت  به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول هم با کاهش ۳٫۵ دلاری با نرخ ۳۷۲ دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نشان از کاهش ۰٫۹ درصدی دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا بدون تغییر و با نرخ ۸۶۰ دلار منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با یک دلار افت قیمتی همراه بود و با نرخ ۵۴۲ دلار به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از کاهش ۰٫۰۵ درصدی دارد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ هفته نامتعادل قیمت‌ها در بازار اخبار قیمت میلگرد در بورس

ریز معاملات روزسه‌شنبه 11 جولای

در معاملات روز سه‌شنبه 11 جولای 2023، ( بیستم تیر 1402)،قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش ۳۳٫۵ دلاری نسبت به روز قبل ( رشد ۶٫۴ درصدی)، با قیمت ۵۸۱ دلار و ۵۰ سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۵۸۵ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، با افزایش نیم دلاری ( رشد ۰٫۰۳  درصدی) به فروش رسید.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل نسبت به روز قبل با ۱٫۵ دلار افزایش و ۰٫۵ درصدی با قیمت ۳۶۸ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول هم با افزایش ۱٫۵ دلاری با نرخ ۳۷۳ دلار و ۵۰ سنت  به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نشان از افزایش ۰٫۵ درصدی دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا با افزایش ۲۸ دلار و ۲۵ سنت و رشد ۵٫۷ درصدی، با نرخ ۸۸۸ دلار و ۲۵ سنت منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با ۳٫۵ دلار رشد قیمتی همراه بود و با نرخ ۵۴۴ دلار و ۵۰ به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از افزایش ۱٫۳ درصدی دارد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ هفته نامتعادل قیمت‌ها در بازار اخبار قیمت میلگرد در بورس

ریز معاملات روز چهار‌شنبه 12 جولای

در معاملات روز چهار‌شنبه 12 جولای 2023، ( بیست و یکم تیر 1402)،  قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با کاهش ۱٫۵ دلاری نسبت به روز قبل (افت ۰٫۲ درصدی)، با قیمت ۵۸۰ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۵۸۲ دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، با کاهش ۳ دلار و ۵۰ سنت ( افت ۰٫۵ درصدی) به فروش رسید.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل نسبت به روز قبل با ۲ دلار افزایش و ۰٫۵ درصدی با قیمت ۳۷۰ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول هم با افزایش ۵۰ سنتی با نرخ ۳۷۴ دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نشان از افزایش ۰٫۱ درصدی دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا با کاهش ۳ دلاری و افت ۰٫۳ درصدی، با نرخ ۸۸۵ دلار و ۲۶ سنت منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با ۳ دلار رشد قیمتی همراه بود و با نرخ ۵۴۸ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از افزایش ۰٫۵ درصدی دارد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ هفته نامتعادل قیمت‌ها در بازار اخبار قیمت میلگرد در بورس

ریز معاملات روز جمعه 14 جولای

در معاملات روز جمعه 14 جولای 2023، ( بیست و سوم تیر 1402)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با کاهش ۲۲ دلاری نسبت به روز قبل (افت ۳٫۹ درصدی) با قیمت ۵۵۷ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۵۷۹ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افت ۲٫۵ دلاری ( کاهش ۰٫۴ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش ۷ دلاری، نسبت به روز قبل و افت (۱٫۸ درصدی) با قیمت ۳۶۳ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول هم با افت ۲ دلاری و با نرخ ۳۷۲ دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نشان از کاهش ۰٫۵ درصدی دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا بدون تغییر و با نرخ ۸۸۸ دلار و ۲۶ سنت منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با ۰٫۵ دلار افت قیمتی همراه بود و با نرخ ۵۴۸ دلار به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از کاهش ۰٫۰۹ درصدی دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *