حد نصاب مصرف برق کشور شکست

سخنگوی صنعت برق گفت: حد نصاب میزان مصرف برق کشور در روز دوشنبه برای سومین روز متوالی شکسته شد و به ۷۲ هزار و ۴۸۵ مگاوات رسید.

به گزارش فولادبان، مصطفی رجبی مشهدی اظهارداشت: بیشترین تقاضای مصرف برق ثبت شده در سال گذشته ۶۹ هزار و ۴۵۸ مگاوات بود که در ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده بود که این میزان در مقایسه با آخرین رکورد امسال رشد ۴.۳ درصدی را نشان میدهد.

وی گفت: شبکه سراسری برق کشور پایدار است و کلیه همکاران صنعت برق در بخش‌های تولید نیروگاهی انتقال و توزیع مشغول خدمت رسانی برا‌ی تامین و تحویل برق مطمئن به کلیه مشترکان می‌باشند.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه امروز رکورد اوج بار شکل گرفته است، گفت: با توجه به گرمتر شدن اکثر نقاط کشور از کلیه هموطنان درخواست می‌کنیم با انجام راهکار‌های ساده مدیریت مصرف و عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف برق و تنظیم دمای وسایل سرمایشی بر روی ۲۴ درجه و یا استفاده از دور کُند کولر‌های آبی صنعت برق را در روز‌های گرم تابستان یاری کنند.

 

 

تلگرامیی

به گزارش فولادبان، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق اعلام کرد: حد نصاب میزان مصرف برق کشور در روز دوشنبه برای سومین روز متوالی شکسته شد و به ۷۲ هزار و ۴۸۵ مگاوات رسید.

با توجه به گرمتر شدن اکثر نقاط کشور از کلیه هموطنان درخواست می‌کنیم با انجام راهکار‌های ساده مدیریت مصرف و عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف برق و تنظیم دمای وسایل سرمایشی بر روی ۲۴ درجه و یا استفاده از دور کُند کولر‌های آبی صنعت برق را در روز‌های گرم تابستان یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *