جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 23 اردیبهشت 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

ابهام در نتیجه مذاکرات فولادی ها و وزارت صمت

جلسه فعالان صنعت فولاد با داریوش اسماعیلی معاون معادن و صنایع معدنی که پیش از ظهر امروز برگزارشد بدون نتیجه گیری به پایان رسید.

به گزارش فولادبان، جلسه فولادی‌ها با مسئولان وزارت صمت با موضوع تنظیم بازار تشکیل شد که ظاهرا بدون نتیجه گیری به پایان رسیده و جلسه بعدی به زمان دیگری موکول شده است. یکی از مذاکره کنندگان فولادی به خبرنگار ما گفت هنوز جلسه بعدی مشخص نیست و تغییر در راس وزارتخانه معاونان را دست به عصا کرده است.

با توجه به برکناری رضا رحمانی و منصوب شدن حسین مدرس خیابانی در وزارت صمت برخی معاونان که از نزدیکان رحمانی بودند از تصمیم گیری در حوزه اختیارات خود دست نگه داشتند تا وضعیت ابقای مسئولیتشان مشخص شود.
هنوز 24 ساعت از حکم آقای مدرس خیابانی نگذشته چند حکم جا به جایی به امضای سرپرست جدید وزارتخانه رسیده ، سرپرستی که سابقه مدیریت در شرکت های فولادی را دارد و از قضا موقعی سکاندار وزارتخانه شده که اختلافات اهالی صنعت با وزارت صمت در اوج خود قرار دارد. حالا سوال اصلی اینجاست تغییرات به معاونت امور معدنی هم می رسد؟ آیا با نشستن مدرس خیابانی پشت فرمان وزارت صمت مشکلات فولادی ها حل خواهد شد؟ برخی معتقد هستند چون مصوبات عجیب اخیر در حیطه ستاد تنظیم بازار بوده با رفتن رحمانی تغییری در رویکردها ایجاد نخواهد شد چون مدرس خود قائم مقام بازرگانی و مسئول ستاد تنظیم بازار بوده اما برخی معتقد هستند بخشنامه های اخیر از سوی معاونت معدنی و بدون تصمیم ستاد تنظیم بازار ابلاغ شده که در این صورت ممکن است معادلات در مصوبات دستوری به زودی تغییر کند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors