در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار آهن به روایت فعال بازار/ ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار

عضو هیات مدیره اتحادیه صنفی آهن و فولاد تهران گفت: بازار آهن در این هفته با ثبات نسبی به کار خود ادامه داد و مقرر شد عرضه‌های اعتباری با نرخ بهره ماهیانه ۲/۴۶ درصد در بورس کالا ادامه داشته باشد.

محمدصادق چیت ساز در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار آهن اظهارداشت: در روز چهارشنبه در معاملات بورس کالا میلگرد با افزایش قیمت 160 تومان در هر کیلوگرم، بالاتر از نرخ پایه تائید شد که نسبت به هفته گذشته ۵ تومان افزایش قیمت در هر کیلوگرم را نشان می‌دهد. همچنین شمش القایی روز ۱۴ تیرماه هر کیلوگرم 21 هزار و 350 تومان در بازار معامله شده که نسبت به روز گذشته در روند ثابتی قرار گرفته است.

وی گفت: بازار آهن در این هفته با ثبات نسبی به کار خود ادامه داد و مقرر شد عرضه‌های اعتباری با نرخ بهره ماهیانه ۲/۴۶ درصد در بورس کالا ادامه داشته باشد. از سوی دیگر، قیمت تیرآهن نمره ۱۴ هر شاخه 4 میلیون و 300 هزار تومان، تیرآهن نمره ۱۶ هر شاخه 5 میلیون و 200 هزار تومان و تیرآهن نمره ۱۸ هر شاخه 6 میلیون و 300 هزار تومان در بازار تهران معامله شده است.

عضو هیات مدیره اتحادیه صنفی آهن و فولاد تهران تصریح کرد: در این هفته محصول میلگرد نمرات ۱۴ تا ۲۵ در هر کیلوگرم 22 هزار و 500 تومان و ورق گرم ابعاد ۶ در ۱/۵ با ضخامت ۱۲ هرکیلوگرم 30 هزار تومان معامله شده است.

چیت ساز اظهارداشت: همچنین پروفیل قوطی با ورق ۲ میلی متر فولاد مبارکه 36 هزار تومان در هر کیلوگرم و ورق استینلس استیل با آلیاژ ۳۰۴ هر کیلوگرم 195 هزار تومان در بازار تهران معامله می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *