جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
تحلیل 16 تیر 1402 - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته صعود و فرود قیمت دلار، طلا و سکه در بازار

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته صعود و فرود قیمت دلار، طلا و سکه در بازار تحلیل تحلیل قیمت دلار

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، نرخ دلار در هفته اخیر در کانال 49 تا 50 هزار تومان در رفت و آمد بود. در همین حال، قیمت سکه هم در کانال 29 میلیونی تومانی ثابت ماند. معاملات طلا گرمی هم با ثبات قیمتی مواجه شد و تا کانال دو میلیون و 300 هزار تومانی افزایش پیدا کرد.

 

ریز معاملات روز شنبه دهم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز شنبه، حول و حوش ۴۹ هزار و ۷۵۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۳۱۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۶۲ تومان اعلام شد.
قیمت سکه امامی با کاهش ۱۱۶ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۷۸۴ تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار، با کاهش ۳ تومانی با قیمت دو ‌میلیون و ۳۷۹ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۱۹ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز یکشنبه یازدهم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه، حول و حوش ۵۰ هزار و ۷۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۷۸۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۸۸ تومان اعلام شد.
قیمت سکه امامی با کاهش ۵۸۲ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار، با کاهش ۳۳ هزار تومانی با قیمت دو ‌میلیون و ۳۵۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۲۱ دلار (روز گذشته ) معامله شد.

ریز معاملات روز دوشنبه دوازدهم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، حول و حوش 50 هزار و 250 تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت 54 هزار و 760 تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، 41 هزار و 261 تومان اعلام شد.
قیمت سکه امامی با کاهش 341 هزار تومانی، بر روی رقم 28 میلیون و 951 تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای 18 عیار، با کاهش 5 هزار تومانی با قیمت دو ‌میلیون و 382 هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و 920 دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه سیزدهم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه، حول و حوش ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۷۷۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۶۱ تومان اعلام شد.
قیمت سکه امامی با کاهش ۱۸۷ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۹ میلیون تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار، با افت ۸ هزار تومانی با قیمت دو ‌میلیون و ۳۷۷ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۲۶ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه چهاردهم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز چهار‌شنبه، حول و حوش ۵۰ هزار و ۲۵۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۶۸۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۶۰ تومان اعلام شد.
قیمت سکه امامی با افزایش ۵۲ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار، با رشد ۳ هزار تومانی با قیمت دو ‌میلیون و ۳۷۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۲۸ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه پانزدهم تیر ماه

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors