ثبت رکورد بیشترین درخواست و صدور مجوز از درگاه ملی مجوز

به گزارش فولادبان، براساس آمار ارائه شده از درگاه ملی صدور مجوزهای کسب و کار، از اسفند ۱۴۰۱ تا پنجم تیرماه سال جاری ۱۲۶ هزار و ۶۵۳ درخواست برای دریافت مجوز در این درگاه بارگزاری شده که از این تعداد، ۵۱ هزار و ۸۳۹ درخواست صادر شده است. همچنین از این تعداد مجوز درخواست شده ۴۴ هزار و ۵۷۶ درخواست رد و ۳۰هزار و ۲۳۸ مجوز در دست بررسی قرار دارد.

به گزارش فولادبان، براساس آمار ارائه شده از درگاه ملی صدور مجوزهای کسب و کار، از اسفند ۱۴۰۱ تا پنجم تیرماه سال جاری ۱۲۶ هزار و ۶۵۳ درخواست برای دریافت مجوز در این درگاه بارگزاری شده که از این تعداد، ۵۱ هزار و ۸۳۹ درخواست صادر شده است.

همچنین از این تعداد مجوز درخواست شده ۴۴ هزار و ۵۷۶ درخواست رد و ۳۰هزار و ۲۳۸ مجوز در دست بررسی قرار دارد.

علاوه بر این، در همین بازه زمانی یعنی از اسفند ۱۴۰۱ تا پنج تیرماه سال جاری، میزان صدور پروانه های کسب در این دوره ۴۱ درصد، درخواست های رد شده ۳۵ درصد و درخواست های در دست بررسی نیز ۲۴ درصد بوده است.همچنین بر اساس تفکیک ماه، در اسفند سال ۱۴۰۱ از هزار و ۴۶۹ درخواست ثبت شده در درگاه ملی مجوزها ۳۸۰ مجوز صادر، ۸۰۵ درخواست رد و ۳۰۴ درخواست نیز در دست بررسی قرار دارد.

البته در فروردین سال ۱۴۰۲ نیز از ۱۱ هزار و ۱۰۳ درخواست ثبت شده در درگاه ملی مجوزها ۳ هزار و ۴۰۰ درخواست صادر، ۶ هزار و ۶۴۵ درخواست رد و هزار و ۷۰ درخواست در حال بررسی است. در اردیبهشت ماه، ۳۹ هزار و ۳۵۷ درخواست ثبت شده که از این تعداد ۱۷ هزار و ۷۹۴ مجوز صادر، ۱۷هزار و ۳۳۶ درخواست رد و ۴ هزار و ۲۰۶ درخواست در دست بررسی قرار دارد.

در خردادماه ۱۴۰۲ نیز ۶۳ هزار و ۵۳ درخواست برای دریافت مجوز در درگاه ملی مجوزها ثبت شده که از این تعداد ۲۹ هزار و ۵۹۹ درخواست صادر، ۱۸هزار و ۶۶۴ درخواست رد و ۱۴ هزار و ۷۷۹ درخواست در دست بررسی قرار دارد.همچنین از اول تا پنجم تیرماه سال جاری، ۱۱ هزار و ۶۷۱ درخواست در درگاه ملی صدور مجوزها ثبت شده که از این میزان ۶۶۶ مجوز صادر، هزار و ۱۲۶ درخواست رد، ۹ هزار و ۷۸۹ درخواست نیز در دست بررسی قرار دارد.بیشترین تعداد رد درخواست ها در دوره زمانی اسفند سال گذشته تا پنجم تیرماه سال جاری مربوط به خرداد ماه سال جاری بوده که ۱۸ هزار و ۶۶۴ مجوز درخواست رد شده است.

همچنین در همین دوره زمانی ذکر شده در خردادماه امسال ۱۷ هزار و ۷۷۹ درخواست در دست بررسی قرار گرفته است. همچنین با همکاری اتاق اصناف ایران و دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی، به زودی درخواست های فقدان اتحادیه، تعیین تکلیف و صادر می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *