گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازارشانگ‌های+ نمودار/ هفته سقوط قیمت‌ها در بازار

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازارشانگ‌های در یک هفته اخیر پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازارشانگ‌های در یک هفته اخیر، حکایت از ریزش قیمت‌ها در معاملات این هفته دارد. در این میان، فولاد ضد زنگ و میلگرد بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

جزئیات معاملات بورس بازارشانگ‌های در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دو‌شنبه 19 ژوئن

در معاملات روز 19 ژوئن 2023( بیست و نهم خرداد 1402)، قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۴۲ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۴۵۲ یوآن به فروش رفت که رشد ۱٫۲ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با رشد ۶۸ یوآنی و افزایش ۰٫۴ درصدی، بر روی نرخ ۱۴ و ۱۴۳ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های ۵۱ یوآن کاهش داشت و رقم ۳ هزار و ۵۹۷  یوآن را نشان می‌دهد که افت ۱٫۳ درصدی را رقم زد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش ۱۹۲ یوآنی و ۴٫۸ درصد رشد، با نرخ ۴ هزار و ۱۵۱ یوآن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازارشانگ‌های+ نمودار/ هفته سقوط قیمت‌ها در بازار اتحادیه ها و انجمن های فولاد قیمت میلگرد در بورس

ریز معاملات روز سه‌شنبه 20 ژوئن

در معاملات روز سه‌شنبه 30 مه 2023( سی‌ام خرداد 1402)، قیمت متوسط میلگرد با کاهش ۲۵ یوانی، با قیمت ۳ هزار و ۶۸۲ یوآن بهفروش رفت.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با افت ۱۱۵ یوآنی و کاهش ۰٫۷ درصدی، بر روی نرخ ۱۴ و ۲۸۵ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های ۲۱ یوآن افت داشت و رقم ۳ هزار و ۷۹۲ یوآن را نشان می‌دهد که کاهش ۰٫۵ درصدی را رقم زد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۳۶ یوآنی و ۰٫۸ درصد افت، با نرخ ۴ هزار و ۲۲۴ یوآن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازارشانگ‌های+ نمودار/ هفته سقوط قیمت‌ها در بازار اتحادیه ها و انجمن های فولاد قیمت میلگرد در بورس

ریز معاملات روز چهارشنبه 21 ژوئن

در معاملات روز چهارشنبه 21 ژوئن 2023( سی و یکم خرداد 1402)، قیمت متوسط میلگرد با کاهش ۳۰ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۶۵۲ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، افت ۰٫۸ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با رشد ۲۹ یوآنی و افزایش ۰٫۲ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۴ هزار و ۳۱۴ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم  در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ۲۲ یوآن کاهش یافت و به ۳ هزار و ۷۷۰  یوآن رسید.  به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از افت ۰٫۵  درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با  کاهش ۳۷  یوآنی و ۰٫۸ درصد افت نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۱۸۷ یوآن معامله شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *