جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 20 خرداد 1402 - 12 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
سرپرست دفتر بهره‌برداری معادن وزارت صمت به فولادبان عنوان کرد:

تمامی فر‌آیندهای صدور مجوز‌ معدن الکترونیکی شدند/ تطبیق برنامه استراتژیک وزارت صمت و معاونت معدنی با برنامه هفتم

سرپرست دفتر بهره‌برداری معادن وزارت صمت در خصوص بحث صدور پروانه‌ها گفت: بحث های صدور پروانه‎ها از حوزه اکتشاف تا بهره‌برداری در اولویت نیست بلکه در حال حاضر تمرکز بر در خصوص آمار و رشد تولید ماده معدنی است.

تمامی فر‌آیندهای صدور مجوز‌ معدن الکترونیکی شدند/ تطبیق برنامه استراتژیک وزارت صمت و معاونت معدنی با برنامه هفتم اخبار اخبار دفتر بهره برداری معادن وزارت صمت, اخبار معادن و فلزات, اخبار وزارت صنعت معدن و تجارت | اخبار وزارت صمت, اخذ مجوز معدن, پ, صنایع معدنی

مهدی حمیدی، سرپرست دفتر بهره‌برداری معادن وزارت صمت در گفتگو با فولادبان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای افزایش بهره‌وری در حوزه معدن اظهارداشت: در راستای رشد تولید و بهره‌وری بهینه از حوزه معدن، سعی بر این بود که  ابتدا یک دیتای کامل و جامعی از اطلاعات معدنی و مجوزهای صادره داشته باشیم.

وی گفت: در این راستا، تمامی فرآیندهای صدور مجوز معدن به صورت الکترونیکی درآمد و متقاضیان وارد این عرصه شدند و در واقع، این اولین زیرساخت هوشمندسازی در حوزه معدن است.

سرپرست دفتر بهره‌برداری معادن وزارت صمت با اشاره به افزایش تولید ماده های معدنی، بیان کرد: در سال 1401 با رشد 5 درصدی افزایش تولید نسبت به سال 1400روبه‌رو بوده‌ایم و این برنامه را در سال 1402 ادامه خواهیم داد تا شعار سال محقق شود.

حمیدی در خصوص برنامه هفتم تصریح کرد: در حال تهیه و تدوین برنامه استراتژیک وزارت صمت و معاونت معدنی مطابق با برنامه هفتم توسعه هستیم. البته هنوز تاثیرگذاری برنامه ششم باقی مانده و براساس آن تصمیم گیری‌ها انجام می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه هفتم توسعه برنامه خوبی است و برنامه ریزی ها در آن به صورت دقیق صورت گرفته‌ است و ما در حال تطبیق دادن آن با شرایط خود هستیم.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors