جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 09 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال بولتن؛

روند نزولی قیمت میلگرد در بازار داخلی چین متوقف شد+دلایل

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از توقف روند نزولی قیمت میلگرد در بازار داخلی چین به دلیل رشد تقاضا حکایت دارد.

روند نزولی قیمت میلگرد در بازار داخلی چین متوقف شد+دلایل اتحادیه ها و انجمن های فولاد آینده بازار فولاد

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، در یک هفته اخیر به دلیل رشد تقاضای محصول از طرف بخش تقاضای ساخت‌وساز، روند نزولی قیمت میلگرد در بازار بازار داخلی چین متوقف شد.

بازار داخلی

ارزیابی روزانه فست‌مارکتز نشان می دهد: قیمت میلگرد، بازار داخلی، exw شرق چین بین 3 هزار و 670 یوآن تا 3 هزار و 690 یوآن (532 تا 535 دلار) به ازای هر تن محاسبه شد که این بازه قیمتی حاکی از ثبات نسبت به روز قبل است.

در همین حال معامله‌گران سفارشات میلگرد خود را افزایش دادند تا پیش از تعطیلات روز کارگر، ذخیر میلگرد خود را تکمیل کنند. معامله‌گران نگران رشد قیمت‌ها پس از تعطیلات هستند.

البته کاهش قیمت‌ها دلیل دیگری برای افت میزان تقاضای مصرف‌کنندگان نهایی بود. براساس ارزیابی روزانه فست‌مارکتز، قیمت میلگرد، بازار داخلی، exw شرق چین نسبت به 31 مارس (11 فروردین ماه 1402)، 450 یوآن به ازای هر تن کاهش یافت. این محصول در این مدت بین 4 هزار و 120 یوآن تا 4 هزار و 140 یوآن به ازای هر تن معامله می‌شد.

در هین حال، برخی خریداران گمان می‌کردند قیمت‌ها در آینده نزدیک کاهش نخواهند یافت، بنابراین به بازار بازگشتند و میلگرد خریداری کردند.

زمزمه بازار

با این حال، یک تحلیلگر بازار در این باره بیان کرد: انجمن آهن و فولاد چین توصیه کرده است که کارخانه‌های فولادی برای حمایت از قیمت فولاد، میزان تولیدات خود را کاهش دهند؛ این بدین معنی است که تقاضای پایین دست زنجیره برای رشد قیمت‌ محصولات فولادی، کافی نیست.

بیلت

براساس ارزیابی روزانه فست‌مارکتز، قیمت بیلت فولادی، بازار داخلی، exw تانگ‌شان، شمال چین 3 هزار و 560 یوآن به ازای هر تن شنیده شد که این نرخ حاکی از افت 40 یوآنی نسبت به روز قبل است.

بورس معاملات فیوچرز شانگ‌های

معاملات فیوچرز ماه اکتبر میلگرد با قیمت 3 هزار و 685 یوآن به ازای هر تن انچام شدند که در مقایسه با قیمت توافقی قبل، کاهش 29 یوآنی را نشان می‌دهد. قیمت این معاملات 3 هزار و 714 یوآن به ازای هر تن گزارش شده بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors