جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 04 دی 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

قیمت بیلت صادراتی روسیه نزولی شد

تازه ترین گزارش‌ها از بازار جهانی فولادی نشان می دهد: قیمت بیلت صادراتی روسیه به ترکیه تحت تاثیر کاهش قیمت قراضه بین المللی و ضعیف تر شدن واحد پول داخلی کاهش یافت.

قیمت بیلت صادراتی روسیه نزولی شد عینک فولادی فولاد

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، قیمت قراضه فولادی HMS 1,2 (80:20)، روپای شمالی سی اف ار ترکیه بیش از 325 دلار به ازای هر تن گزارش شد که نسبت به روزهای قبل، 4.7 دلار کاهش نشان می دهد.

در این میان، کاهش قیمت قراضه به دنبال ارائه گزارش‌هایی مبنی بر معامله یک محموله جدید در بریتانیا اتفاق افتاد. پیش از این، قیمت این محصول نزدیک به دو هفته پایدار بود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که قیمت بیلت صادراتی روسیه تحت تاثیر کاهش قیمت قراضه بین المللی و ضعیف تر شدن واحد پول داخلی این کشور کاهش یافت. در این راستا، ارزیابی هفتگی فست‌مارکتز نشان می دهد که قیمت بیلت صادراتی روسیه به ترکیه در بازه قیمتی 555 تا 565 دلار به ازای هر تن سی اف ار شنیده شد.

در همین حال، صادرات بیلت فولادی فوب دریای سیاه با قیمت 516 دلار به ازای هر تن گزارش شد که نسبت به قبل،  5 دلار به ازای هر تن کاهش یافت.

در همین حال، یک منبع تجاری ترکیه ای در این باره مطرح کرد: کاهش ارزش روبل، یکی از دلایلی است که کارخانه های روسی به مشتریان خود تخفیف می‌دهند. همچنین در اوایل این هفته برخی منابع به فست مارکتز گفتند: ارزش روبل تضعیف شده است. با این حال، هیچ رزرو جدیدی در ترکیه شنیده نشده است. فروش ضعیف فولاد بلند به خصوص در بازار ضادرات، اصلی ترین دلیل کمبود تقاضا است.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors