Please use a valid API Key بازار قراضه ویتنام خوابید - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بازار قراضه ویتنام خوابید

در پی تداوم سیر نزولی قیمت‌ها در بازار محصولات نهایی فولاد ویتنام، خریداران قراضه این کشور فعالیتی از خود نشان ندادند.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، در طول دو هفته گذشته، قیمت‌های پیشنهادی برای HMS 1,2 (80:20) مبدا آمریکا، با شیوه معاملاتی cfrویتنام در بازه 370 تا 380 دلار به ازای هر تن بود. در عین حال، خریدارانی که راغب به خرید محموله‌ای نبودند، برای این محصول پیشنهادات قیمتی در حدود 350 دلار به ازای هر تن با شیوه معاملاتی cfr ارائه می‌کردند.

در همین حال، یک تاجر ویتنامی گفت:” در طول هفته، هیچ پیشنهاد قیمت قاطعانه‌ای گزارش نشده است. خرید محموله‌هایی با حجم بالا، به دلیل وضعیت نزولی بازار فولاد و کاهش نرخ ارز برای خریداران ریسک بالایی دارد.”

با این حال، پیشنهادات قیمتی قراضه HMS 1,2 (80:20) از استرالیا با شیوه معاملاتی cfr ویتنام در طول هفته، 360 دلار به ازای هر تن بود.

جدیدترین ارزیابی هفتگی فست‌مارکتز نشان می دهد: قیمت فولاد قراضه، HMS 1,2 (80:20)، cfr ویتنام بین 350 تا 360 دلار به ازای هر تن بود که نسبت به 18 نوامبر (27 آبان)، ثابت باقی ماند.

این در حالی است که در طول هفته، فعالیت صادارت ژاپن به ویتنام به دلیل اختلاف بین پیشنهادات از طرف کارخانه‌ها و خریداران راکد بود.

همچنین ارزیابی هفتگی قیمت فست‌مارکتز حاکی از آن است که قیمت قراضه فولاد H2 مبدا ژاپن، cfr ویتنام 350 دلار به ازای هر تن بود که نسبت به هفته گذشته، 5 دلار به ازای هر تن کاهش نشان می دهد.. این محصول در روز 18 نوامبر (27 آبان) در بازه قیمتی 350 تا 355 دلار به ازای هر تن معامله می‌شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors