جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 12 آذر 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بررسی بازار جهانی اسلب/ کاهش قیمت اسلب وارداتی ایتالیا

به دنبال معامله جدید در بازار جنوب شرق آسیا، قیمت اسلب وارداتی ایتالیا کاهش یافت.

بررسی بازار جهانی اسلب/ کاهش قیمت اسلب وارداتی ایتالیا عینک فولادی

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، بسیاری از منابع گزارش داد: حدود 40 هزار تن اسلب ویتنامی برای حمل سه ماهه نخست سال 2023، با قیمت 490 دلار به ازای هر تن با شیوه معاملاتی فوب به ایتالیا فروخته شد.

در همین حال، دیگر عرضه‌کنندگان در طول هفته فعالیتی نداشتند و تنها چند پیشنهاد گزارش شده است. برهمین اساس، یک خریدار در بازار اروپا گفت:” روند نزولی قیمت‌های ورق گرم و ورق فولادی با ضخامت بالا، گیج‌کننده هستند که این موضوع باعث می‌شود خریداران، ثبت سفارش خود را به تاخیر بیندازند. خوشبختانه به زودی کاهش قیمت محصولات نهایی فولاد به کف بازه را مشاهده خواهیم کرد و به چشم‌اندازی واضح برای سه ماهه نخست سال 2023 خواهیم رسید.”

علاوه بر این، قیمت پیشنهادی اسلب برزیلی به برزیل در بازه 615 تا 620 دلار به ازای هر تن با شیوه معاملاتی cfr بود؛ اگرچه از نظر خریداران، این قیمت معقول به نظر نمی‌رسد.

همچنین قیمت پیشنهادی روسیه برای محصول اسلب با شیوه معاملاتی cfr، بین 490 تا 500 دلار به ازای هر تن بود؛ اگرچه این بازده قیمتی در ارزیابی بالا پیش بینی نشده بود، ریرا به دلیل تحریم‌های اروپا، تعداد محدودی از خریداران در ایتالیا توانایی خرید این محصول را داشتند.

در این راستا، ارزیابی هفتگی نشان می دهد قیمت اسلب وارداتی، cif ایتالیا را 560-570 دلار به ازای هر تن نشان می‌دهد. این محصول در روز جمعه 18 نوامبر (27 آبان) در بازه قیمتی 560 تا 580 دلار به ازای هر تن معامله می‌شد.

پس از انتشار ارزیابی فست‌مارکتز، برخی منابع از پیشنهادی هند به ایتالیا با قیمت حدود 550 دلار و برزیل به ایتالیا با قیمت 580 دلار به ازای هر تن با شیوه معاملاتی cfr خبر دادند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors