پرونده آخرین هفته آبان ماه بورس، متعادل بسته شد

 فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادر در روز 25 آبان 1401 گزارش می‌دهد.

به گزارش فولادبان، ارزش معاملات خرد امروز بازار سرمایه از 2 هزار میلیارد تومان عبور کرده و تراز پول خرد منفی 190 میلیارد تومان به ثبت است. همچنین حدود 350 نماد در مدار مثبت و 270 نماد در محدوده منفی داد و ستد می‌شوند. لازم به ذکر است شاخص هم‌وزن افزایش بیش از 722 واحدی داشته را تجربه کرده است.

بر همین اساس می‌توان گفت بازار این هفته در گیر و دار استراحت و اصلاح قرار داشت، به گونه‌ای که صعودی و یا نزولی شارپی را تجربه نکرد؛ البته وزن نزول و اصلاح تا حدودی بیشتر بود. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات پنجمین روز هفته سبز رنگ به پایان برسد.

شاخص کل این بازار در زمان بسته شدن معاملات امروز 3 هزار و 145 واحد رشد داشت و به یک میلیون و 413 هزار و 568 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن تا پایان معاملات یک هزار و 701 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 401 هزار و 470 واحدی قرار گرفت. شاخص فلزات اساسی با رشد یک هزار و 865 واحدی، رقم 972 هزار و 350 واحد را نشان داد.

در عین حال نمادهای «پارسان»،«وغدیر»،«شستا»،«کگل»،«فولاد»،«شتران»و«فملی» بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند.

علاوه بر این، نمادهای «بکام»،«دجابر»،«دامین»،«دتماد»و«وتوصا» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «خوساز»،«لبوتان»،«واعتبار»،«خپویش»و«ملت» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *