جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 30 دی 1402 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

افزایش محصولات فولادی

انجمن تولیدکنندگان فولاد از افزایش ۳ درصدی تولید «شمش فولادی» درمقایسه با پارسال خبر داد.

افزایش محصولات فولادی اخبار

به گزارش فولادبان؛ بنابر این اعلام، شرکت‌های فولادی از ابتدای فروردین تا پایان آذر ۲۴ میلیون و ۴۹۲ هزار تن «شمش فولاد» تولید کردند که این رقم پارسال ۲۳ میلیون و ۷۸۶ هزار تن بود.

براین اساس، این شرکت‌های فولادی از ابتدای سال تاکنون ۱۶ میلیون و ۶۲۶ هزار تن «انواع محصولات فولادی» تولید کردند که درمقایسه با پارسال (۱۶ میلیون و ۵۸۶ هزار تن) حدود ۲۵ صدم درصد افزایش تولید داشتند.

همچنین، در ۹ ماهه امسال، میزان تولید «گندله سنگ آهن» با ۱۰ درصد افزایش به ۴۴ میلیون و ۸۴۳ هزار تن و میزان تولید «آهن اسفنجی» با ۶.۵ درصد افرایش به ۲۸ میلیون و ۸۸ هزار تن رسید. این ارقام درمدت مشابه پارسال ۴۰ میلیون و ۸۳۸ هزار تن «گندله» و ۲۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تن «آهن اسفنجی» بود.

شرکت‌های فولادی از ابتدای فروردین تا پایان آذر، ۵ میلیون و ۶۲۱ هزار تن «شمش» و ۲ میلیون و ۴۷۷ هزار تن «انواع محصولات فولادی» صادر کردند که درمقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۵ میلیون و ۲۲۴ هزار تن شمش و ۲ میلیون و ۴۵۸ هزار تن انواع محصولات فولادی)، به ترتیب ۷.۶ درصد و حدود یک درصد افزایش نشان می‌دهد.

همچنین در این مدت ۷ میلیون و ۲۲۴ هزار تن «گندله» و یک میلیون و ۲۱۴ هزار تن «آهن اسفنجی» صادر شد که درمقایسه با رقم مدت مشابه پارسال (۳ میلیون و ۶۷۱ هزار تن گندله و ۶۳۰ هزار تن آهن اسفنجی) به ترتیب ۹۷ و ۹۳ درصد رشد یافت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors