جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 24 آبان 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

استقبال فعال بازار فولاد از مصوبه کمیته مدیریت بازار/ صدور گواهی صادراتی برای تمامی صادرکنندگان الزامی است

یک فعال صنعت فولاد گفت: اگر برای صادرات محصولات فولادی، رینگ صادراتی بورس کالا در نظر گرفته می‌شود باید تولید کننده و یا نماینده تولیدکننده به عنوان صادرکننده حضور داشته باشد تا کیفیت محصول صادراتی را برای صدور گواهی تایید کند.

محمد کشانی درگفتگو با فولادبان با اشاره به مصوبه کمیته مدیریت بازار وزارت صمت برای اخذ گواهی صادراتی صادرکنندگان فولادی از بورس کالا، اظهارداشت: صدور و اخذ گواهی صادراتی برای تولید کنندگان محصولات و کالاهای فولادی، صادرکنندگان و یا نمایندگان واحدهای تولیدی امری ضروری و لازم است.

وی گفت: هر شرکتی که به عنوان شرکت بازرگانی در حوزه صادرات فعالیت دارد، باید بتواند از طرف تولید کنندگان محصولات فولادی نمایندگی آنها را اخذ کند تا به‌طور همه جانبه با تولید کنندگان تعامل داشته باشد.

مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب با انتقاد از مصوبه قبلی وزارت صمت مبنی بر خرید ریالی تمامی افراد حقیقی و حقوقی برای صادرات تصریح کرد: تصویب این بخشنامه دست صادر کننده را در انتخاب هر نوع محصول با کیفیت و بی‌کیفیت موجود در بازار باز می‌گذاشت.

کشانی با اشاره به مهم بودن قیمت در کالای انتخابی صادر کنندگان، گفت: در این شرایط قطعا صادر کنندگان محصولات با قیمت پایین و با حداقل کیفیت را برای صادرات در نظر می گیرند، بنابراین اگر برای صادرات محصولات فولادی، رینگ صادراتی بورس کالا در نظر گرفته می‌شود، حتما باید تولید کننده و یا نماینده تولید کننده به عنوان صادرکننده حضور داشته باشد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors