جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 02 خرداد 1403 - 3 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
وزیر راه و شهرسازی:

ذوب آهن اصفهان آماده تولید ریل کریدور شرق

وزیر راه و شهرسازی 29 اردیبهشت ماه در روز اول یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، تجهیزات و خدمات وابسته در گفتگو با خبرنگاران از آمادگی ذوب آهن اصفهان برای تولید ریل کریدور شرق خبر داد.

ذوب آهن اصفهان آماده تولید ریل کریدور شرق اخبار

به گزارش فولادبان، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ذوب آهن اصفهان تنها تولید کننده ریل در غرب آسیاست، از اتمام خط ریلی رشت – کاسپین خبر داد و گفت: تکمیل زنجیره‌های کریدوری شرق به غرب و همچنین دوخطه کردن بسیاری از محورهای راهبردی از جمله پروژه‌های اولویت‌دار راه‌آهن است.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، تاکنون توافقات بسیار خوبی با شرکت‌های بزرگ صنعتی از جمله با ذوب‌آهن اصفهان در زمینه تأمین ریل ملی، انجام شده است.

بذرپاش همچنین از اراده صنایع بزرگ همچون ذوب آهن اصفهان برای افزایش بهره گیری از حمل و نقل ریلی اشاره کرد و افزود: این صنایع می تواند موجب رونق بیشتر این بخش شود.

تامین ۱۸۰ هزار تن انواع ریل خطوط بین شهری

مهدی کوهی، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در ادامه به تامین ۱۸۰ هزار تن انواع ریل برای خطوط بین شهری و متروی کلان شهرها در مجتمع عظیم صنعتی اشاره کرد و گفت: ذوب آهن آمادگی دارد به میزان لازم ریل مطابق با استاندردهای جهانی تولید کرده و نقش پیشرانی خود در توسعه حمل و نقل ریلی را گسترش دهد.

مدیرعامل ذوب آهن همچنین از تامین ریل برای کریدور شرق خبر داد و گفت : این مجتمع عظیم صنعتی طبق توافق با وزارت راه و شهرسازی ریل لازم برای کریدور شرق را شامل مشهد – زاهدان ، زاهدان – خاش (ریل گذاری شده) و خاش – چابهار تامین می کند.

شایان ذکر است؛ ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها تولید کننده ریل در غرب آسیا و همچنین پیشران توسعه راه آهن سراسری و متروی کلان شهرها در سالن ۱۱ – ۱۰ با ارائه سبد متنوع محصولات ریلی در این نمایشگاه مورد توجه ویژه بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

امسال در این نمایشگاه ۸۰ شرکت حمل و نقل ریلی داخلی و ۱۰ شرکت حمل و نقل خارجی از کشورهای چین، روسیه، آذربایجان، هند و کره شرکت کرده اند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تخصصی که در ۱۴ هزار متر مربع امروز افتتاح شد تا یکم خردادماه از ساعت ۹ تا ۱۶ پذیرای علاقمندان عرصه حمل و نقل ریلی خواهد بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors