بورس پایان هفته خود را سبز رنگ بست

 فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادر در روز11 آبان 1401 گزارش می‌دهد.

 

به گزارش فولادبان، بازار نسبت به چند روز گذشته با افت قیمت و با عقب نشینی خریداران آغاز بکار کرد؛ اما در نیمه دوم بازار شاهد تحرکات مثبتی در برخی از نمادها بودیم که در نهایت منجر به سبز شدن نماگرها شد. از طرفی خودرو، فلزات اساسی و فرآورده نفتی به ترتیب با ارزش معامله 224 میلیارد تومان، 155 میلیارد تومان و 120 میلیارد تومان برترین صنایعی هستند که بیشترین حجم معامله را تجربه کردند. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات پنجمین روز هفته سبز رنگ به پایان برسد.

شاخص کل این بازار در زمان بسته شدن معاملات امروز 3 هزار و 84 واحد رشد داشت و به یک میلیون و 283 هزار و 540 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن تا پایان معاملات 689 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 365 هزار و 749 واحدی قرار گرفت. شاخص فلزات اساسی با رشد 2 هزار و 672 واحدی، رقم 873 هزار و 458 واحد را نشان داد.

در عین حال نمادهای «وامید»،«فملی»،«شاراک»،«فارس»،«وبانک»،«شپدیس»و«فاسمین» بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند.

علاوه بر این، نمادهای «شکلر»،«دکوثر»،«فاسمین»،«فرآور»و«شاراک» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «آباد»،«فمراد»،«فنورد»،«کسرا»و«های‌وب» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *