جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 26 خرداد 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

چشم‌انداز بهبود معاملات پریمیوم فولاد سبز

تغییر دیدگاه در بازارهای جهانی فولاد باعث شده است تا خریداران به معاملات فولادهایی با هدف کربن‌زدایی کمتر روی بیاورند.

به گزارش فولادبان، به گفته مدیران پیشرو مرکز خدمات، تمایل به پرداخت پول برای فولادی که اهداف کربن زدایی و پایداری را پیش می‌برد، در حال افزایش است که نشان می‌دهد قیمت‌گذاری پریمیوم برای فولاد سبز می‌تواند اجرا شود و نشان‌دهنده تغییر در دیدگاه‌ها در گذشته اخیر است.

ادوارد لنر، رئیس و مدیر اجرایی در توزیع و پردازشگر فلزات صنعتی رایرسون در کنفرانس استراتژی‌های موفق فولاد Fastmakets اظهار کرد که سؤالات در حال حاضر ارزش دلاری است که ممکن است برای پریمیوم فولاد سبز تعیین شود و زمانی که خریداران ممکن است آماده پرداخت پریمیوم باشند.

بر اساس گفته این کارشناس، دولت می‌تواند سیاست‌هایی را اتخاذ کند که یا مشوق‌هایی برای خریداران به منظور پرداخت حق بیمه برای فولاد سبز ایجاد کند – یا مجازات شود و برای کسانی که این کار را نمی‌کنند، جریمه اعمال کند. اگر سیاستی بر اساس مشوق‌ها انتخاب می‌شد، دولت باید تصمیم بگیرد که مشتریان در ازای پرداخت پریمیوم فولاد سبز چه چیزی دریافت می‌کنند. سیاست‌گذاران همچنین باید برای رفع نیازهای خود هدف‌گذاری کنند.

کربن‌زدایی در تولید فولاد در حال حاضر یکی از مهم‌ترین بحث‌های صنعت فولاد است؛ به نحوی که یک نظرسنجی فوری از حضار در کنفرانس در طول بحث نشان داد که 31 درصد از حاضران گزارش دادند که تقاضا برای محصولات فولادی کم‌کربن را مشاهده کرده‌اند، در حالی که 69 درصد گزارش دادند که هیچ تقاضایی مشاهده نکرده‌اند.

به گفته یورگ برینکمن، رئیس آهن‌سازی و فولاد سبز در SMS Group، که در پنل استراتژی‌های کربن‌زدایی شرکت کرد، صنعت خودرو ممکن است کاندیدای پیشرو برای پرداخت پریمیوم فولاد سبز باشد.

به گفته کری دیل، رئیس توسعه کسب و کار، خدمات سرمایه‌گذار بار، که در یک پنل جداگانه در مورد استراتژی‌های مدیریت ریسک صحبت کرد، اجرای پریمیوم فولاد سبز ممکن است اثرات دیگری بر بازار داشته باشد.

دیل گفت: این مردم را به درک جبران کربن سوق می‌دهد. لزوم سرمایه‌گذاری‌های نقدی بسیار بزرگ توسط بسیاری از کارخانه‌های فولاد – به‌ویژه در اروپا و همچنین در ایالات متحده – برای سبزتر شدن، احتمالاً به عنوان یک ضرورت، به عنوان راهی برای رقابتی‌تر ماندن و پوشش‌دهی بر خروجی‌ها و نهاده‌های آن‌ها را جذاب‌تر می‌کند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors