جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 04 آبان 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شمار دکل‌های حفاری در آمریکا افزایش یافت

تعداد دکل های حفاری فعال در آمریکا به 771 دکل افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، تعداد دکل های حفاری فعال در آمریکا افزایش یافت. در همین راستا، براساس داده های گزارش بیکرهوگز (Baker Huges) تعداد دکل های حفاری نفت و گاز آمریکا 771 دکل اعلام شده که در مقایسه با هفته قبل، دو دکل به مجموعه دکل‌های حفاری شده افزایش یافته که این میزان، بیشترین تعداد دکل حفاری از تاریخ 20 مارس 2020 (29 اسفند 1400) تاکنون است.

در ادامه این گزارش آمده است: تعداد دکل های حفاری “نفت” در آمریکا 612 عدد بود که هفته گذشته دو دکل حفاری نفت اضافه شد و   دکل های حفاری گاز 157 عدد باقی ماند.

تعداد دکل‌های حفاری آمریکا دربازه زمانی مشابه سال گذشته 42.25 درصد و در مقایسه با دو سال قبل یعنی اکتبر سال 2020 (2 آبان 1399) 168.64 درصد افزایش یافته و در همین حال تعداد دکل ها در این دو بازه زمانی 542 و 287 دکل بوده است.

گزارش فولادبان از نشریه متال بولتن همچنین حاکی از آن است که تعداد دکل‌های حفاری نفت فعال در کانادا 144 دکل در هفته گذشته بود که در مقایسه با هفته قبل از آن شش دکل کاهش یافت اما تعداد دکل های حفاری گاز 66 دکل گزارش شده که در مقایسه با هفته قبل از آن تغییری نداشته است.

در همین حال، قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمیدیت (WTI) در هفته سوم اکتبر85.05 دلار به ازای هر بشکه بود که در مقایسه با هفته دوم اکتبر که 85.61 دلاربه ازای هر بشکه بود، کاهش قیمت نشان می‌دهد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors