جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 05 خرداد 1403 - 3 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

مهندسی قیمت‌ها؛ عامل اصلی گران‌شدن ورق داخلی/ ابلاغیه قطعی‌ها هنوز به دست فولادسازان نرسیده است

عضو هیات مدیره انجمن نوردکاران گفت: قیمت ورق تولید شده در داخل کشور، گران‌تر از ورق وارداتی است که می‌توان عامل اصلی چنین عملکردی را مهندسی قیمت‌ها دانست.

مهندسی قیمت‌ها؛ عامل اصلی گران‌شدن ورق داخلی/ ابلاغیه قطعی‌ها هنوز به دست فولادسازان نرسیده است اخبار

علی محمد ابوئی مهریزی در گفتگو با فولادبان در خصوص وضعیت قطعی برق فولادسازان در فصل تابستان اظهار کرد: براساس آخرین آمارها، تا به الان خبری درباره قطعی برق کارخانجات فولادی منتشر نشده و بر همین اساس، به نظر می‌رسد تا امروز ابلاغیه‌ای برای آنها به تصویب نرسیده است.

وی معتقد است، وزیران صمت در حال تجربه هستند و هنوز آزمون و خطای آنها ادامه دارد؛ چرا که صنعت فولاد در واقع به دست معاونت معدنی اداره می‌شود.

عضو هیات مدیره انجمن نوردکاران با اشاره به ورق‌های عرضه شده در کشور و میزان واردات آن به ایران تصریح کرد: امروزه با توجه به وضعیت فعلی که وجود دارد، در کشور کسری ورق داریم و در واقع به اندازه کافی ورق برای تولید محصولات وجود ندارد. بنابراین با وجود اینکه کسری ورق داریم و در داخل نیز به مقدار کمی از آن تولید می‌شود، نمی‌توان گفت درصدی از آن به فروش نمی‌رود.

ابوئی مهریزی با تاکید بر اینکه امروزه تولیدکنندگان فولادی در حال ضرر هستند، افزود: از سوی دیگر، تنها تفاوت ورق گرم داخلی و خارجی، کمپانی و استاندارد آنها است و در واقع تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند. همچنین ناگفته نماند قیمت ورق تولید شده در داخل کشور، گران‌تر از ورق وارداتی است که می‌توان عامل اصلی چنین عملکردی را مهندسی قیمت‌ها دانست.

به گفته وی، با این حال هر دو نوع ورق داخلی و وارداتی مشتریان خود را دارد و به دلیل کسری هر دو نوع آن در کشور به فروش می‌‎رود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors