جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 30 مهر 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دولت موانع پیش روی صادرکنندگان فولاد را برطرف کند

مدیر عامل ذوب آهن اردبیل با اشاره به اینکه تولید کنندگان کشور برنامه‌های صادراتی خاص خود را برای محصولاتشان دارند، گفت: دولت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان فولاد حمایت کند.

تقی بهرامی در گفتگو با فولادبان، اظهار کرد:  افزایش بهره‌وری و رفع موانع تولید و صادرات، ازجمله مواردی است که اکنون بیش‌ازپیش باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

مدیر عامل ذوب آهن اردبیل ادامه داد: صادرات محصولات زنجیره فولاد، با عدم‌ کنترل اوضاع و ضعف در حمایت از صادرکنندگان، هر روز وخیم‌تر می‌شود و ابلاغ بخشنامه‌‌‌های خلق‌‌‌الساعه باعث ایجاد نااطمینانی و ناامن شدن فضای صادرات برای تجار این حوزه شده‌‌‌ است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری‌های خوبی در زنجیره فولاد و صنایع مختلف صورت گرفته است. در حال حاضر می‌توانیم بگوییم ظرفیت‌های ایجادشده در بسیاری از حوزه‌ها بیش از نیاز مصرف‌کنندگان داخلی است و ظرفیت‌های خوبی در کشور ایجاد شده، ولی به‌علت مشکلات موجود، از این ظرفیت‌ها به‌طور کامل استفاده نمی‌شود. از همین رو، ما نیازمند ایجاد نهضت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود و افزایش بهره‌وری در کنار رفع موانع تولید و صادرات هستیم.

بهرامی با بیان اینکه باید دولت در رابطه با تسهیل صادرات محصولات فولادی اقدامات لازم را انجام دهد، افزود: باید تولید کننده بتواند با فراغت بهتری تمرکز خود را بر تولید و صادرات محصولات داشته باشد. در شرایط فعلی هزینه ها برای صادرات مشکل‌ساز شده و دولت باید تدبیری را برای حل این مشکل بیندیشد.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors