جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 01 تیر 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رکود تقاضا و تداوم ریزش قیمت مقاطع فولادی در بازار

تقاضای پایین برای مقاطع نوردکاران را بر آن داشت تا قیمت‌های محصولات خود را کاهش داد.

به گزارش فولادبان، با وجود اینکه قیمت اسکناس دلار دو مرتبه به کانال 32 هزار تومانی قدم گذاشت، امروز وضعیت تقاضای بازار بود که بیشتر باعث شد تا نوردکاران نسبت به کاهش قیمت‌ها اقدام سریع انجام دهند و شاهد ریزش قیمت‌های مقاطع طویل در بازار باشیم.

روز گذشته شاهد کاهش میزان تقاضا در معاملات شمش بودیم و همین اتفاق امروز هم در معاملات مقاطع طویل صورت گرفت که دلیل اصلی آن تخلیه هیجان خرید در بین تقاضاکنندگان بوده است و حالا با آرام شدن جو روانی حاکم بر بازار بسیاری از فروشندگان که با قیمت بالا همزمان با رشد قیمت دلار خریداری کرده‌اند، ضررهای هنگفتی می‌دهند.

علاوه بر این فاصله گرفتن بیش از 22 درصدی قیمت شمش از میلگرد دیگر دلیلی است که این روزها شاهد افت قیمت مقاطع هستیم و حالا که حباب میلگرد ترکیده، کف قیمت‌ سایز 14 این محصول به 17 هزار و 550 تومان رسیده است.

امروز قیمت میلگرد در اکثر مبادی فروش کاهش 200 تا 650 تومانی داشت و در این بین، دو شرکت هم قیمت‌های خود را ثابت نگه داشتند و در عین حال، برخی از فروشندگان هم قیمت دوم اعلام کردند.همچنین در بازار نبشی و ناودانی قیمت‌ها 100 تا 700 تومان ریزش داشت و تنها یک فروشنده نبشی قیمت محصول خود را 50 تومان افزایش داد.

نرخ تیرآهن کیلویی در دو شرکت کاهش 200 تومانی داشت و یک شرکت قیمت محصولش را ثابت نگه داشت، اما در بخش تیرآهن شاخه‌ای نوسان نا منظم را شاهد بودیم. در بازار پروفیل اکثر فروشندگان قیمت محصول‌های خود را اعلام نکردند و دو شرکت فروشنده بازار امروز کاهش 100 و 200 تومانی را برای محصولات خود در نظر گرفتند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors