Please use a valid API Key روز پرنوسان بورس به پایان رسید/ ادامه معاملات بازار سرمایه با حجم پایین - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

روز پرنوسان بورس به پایان رسید/ ادامه معاملات بازار سرمایه با حجم پایین

شاخص کل بورس یک روز پرنوسان با بالا و پایین‌های متعدد را گذراند و در نهایت سبز بسته شد.

به گزارش فولادبان، شاخص کل بازار سرمایه امروز افت و خیز زیادی را پست سر گذاشت و پس از یک روند تعادلی، در نهایت سبز بسته شد. این روزها معامله‌گران و سهامداران بازار سرمایه بیشتر دست به عصا خرید و فروش می‌کنند چراکه اکثر نگاه‌ها به مذاکراتی است که هنوز سایه‌ای از ابهام روی سر آن است و پیش‌بینی درستی از مذاکرات در دست نیست بنابراین روند تعادلی و بدون رشد یا افت سنگین برای شاخص کل طبیعی است.

شاخص کل بورس پس از پشت سر گذاشتن بالا و پایین‌های متعدد، در پایان معاملات 974 واحد رشد کرد و روی نقطه یک میلیون و 543 هزار و 685 واحدی ایستاد. شاخص کل هم‌وزن به واسطه رشد خوب سهام بانکی و تک‌سهم‌ها یک‌هزار و 983 واحد افزایش یافت و به 430 هزار و 305 واحد رسید. شاخص فلزات اساسی هم شبیه نماگر اصلی بورس حرکت کرد و با رشد 795 واحدی، رقم یک میلیون و 138 هزار و 442 واحدی را نشان داد.

در طول معاملات امروز، نمادهای «آسیاتک»، «شستا»، «خودرو»، «خگستر»، «شپنا»، «وتجارت» و «وبملت» فهرست نمادهای پرتراکنش بازار را تشکیل دادند. نمادهای «بفجر»، «کگل» و «وبملت» بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای «نوری»، «شپدیس»، «شپنا» و «شتران» بیشترین تأثیر منفی را در شاخص گذاشتند.

امروز، 7 نماد فولادی سرخپوش و 5 نماد نیز رشد در قیمت سهام خود داشتند و در این میان، نمادهای «ذوب»، «فنورد» و «کویر» رشد بیشتری نسبت به سایر نمادها داشتند. سهم‌های معدنی گروه صنعتی فولاد نیز «کچاد» وضعیت متعادلی داشت، اما «کگل» تقاضای بیشتری را به روی خود دید.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors