جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 17 فروردین 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

رشد 15درصدی قیمت محصولات فولادی در یک ماه اخیر

کشورهای اوکراین و روسیه از بزرگترین تولیدکنندگان و عمده ترین صادرکنندگان محصولات فولادی در منطقه هستند و درسال گذشته میلادی 2021 اوکراین با بیش از 21 میلیون تن تولید سالانه فولاد و 15 میلیون تن صادرات از کشورهای اصلی تامین کننده محصولات فولادی در منطقه بود و روسیه هم با رقم بالای صادرات، چهارمین کشور تولیدکننده فولاد در جهان بشمار می رود.

معاون فروش فولاد خراسان گفت: قیمت محصولات فولادی دریک ماه اخیر حدود 15 درصد افزایش قیمت داشته است.

حسین بختیاری در گفتگو با فولادبان افزود: جنگ روسیه و اوکراین علت رشد قیمتی محصولات فولادی و به ویژه سنگ آهن و مواد اولیه در بازارهای جهانی بوده است.

وی ادامه داد: کشورهای اوکراین و روسیه از بزرگترین تولیدکنندگان و عمده ترین صادرکنندگان محصولات فولادی در منطقه هستند و درسال گذشته میلادی 2021 اوکراین با بیش از 21 میلیون تن تولید سالانه فولاد و 15 میلیون تن صادرات از کشورهای اصلی تامین کننده محصولات فولادی در منطقه بود و روسیه هم با رقم بالای صادرات، چهارمین کشور تولیدکننده فولاد در جهان بشمار می رود.

معاون فروش فولاد خراسان تصریح کرد: در بحران اوکراین و روسیه، صادرات اوکراین به صفر رسید و صادرات کشور روسیه هم با محدودیت های جدی مواجه شد و همین امر موجب افزایش قیمت‌های جهانی فولاد و به تبع بالارفتن قیمت‌های داخلی شد.

بختیاری گفت: کشور اوکراین پنجمین کشور صادرکننده سنگ آهن در دنیاست و با توقف صادرات سنگ آهن از این کشور، قیمت سنگ آهن در بازارهای داخلی و جهانی افزایش پیدا کرد.

وی افزود: تمامی این عوامل موجب اثرگذاری بر قیمت جهانی شد و به نسبت افزایش قیمت های جهانی، قیمت‌های داخلی نیز افزایش داشته است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors