جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 06 بهمن 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

قیمت محصولات فولادی تولید داخل تابع قیمت ارز است/ کرونا دیگر بر بازارهای جهانی اثر نمی‌گذارد

مدیرعامل فولاد سنگان با بیان اینکه اگر قیمت ارز سال آینده افزایشی باشد قیمت محصولات فولادی هم افزایشی خواهد بود گفت: با توجه به مذاکرات برجام و جو روانی حاکم بر اقتصاد فعلا شتاب قیمتی وجود ندارد ونوعی رخوت و کندی در بازار قابل مشاهده است. البته ادامه این شرایط و یا تغییر شرایط بستگی زیادی به مذاکرات ایران و بازارهای جهانی در روزهای پایانی سال دارد.

قیمت محصولات فولادی تولید داخل تابع قیمت ارز است/ کرونا دیگر بر بازارهای جهانی اثر نمی‌گذارد عینک فولادی قیمت جهانی فولاد

علی امرایی در گفتگو با فولادبان درباره قیمت محصولات فولادی در سال آینده میلادی افزود: بورس کالا قیمت کنسانتره را 18.5 درصد شمش خوزستان و قیمت گندله را 26 درصد محاسبه می کند همگی براساس نسبتی از قیمت محصولات فوب خلیج فارس مبتنی بر قیمت ارز است.

مدیرعامل فولاد سنگان با اشاره به فروکش کردن کرونا و افزایش تقاضا برای محصولات فولادی تصریح کرد: بنظر می رسد کرونا تقریبا تمام شده و خودروسازان، صنعت لوازم خانگی و فعالیت های عمرانی کار خود را آغاز کرده‌اند و حتی بسیاری ازواحدهای تولید فولاد از جمله فولاد مبارکه شیفت های کرونایی خود را تقلیل داده اند و تقریبا شیفت های کرونایی حذف شده‌اند و فعالیت‌های اقتصادی در دنیا هم به حالت عادی بازگشته است.

امرایی گفت: بحران و اپیدمی کرونا تقریبا بی اثر شده است و بحران کرونا مثل دو سال قبل نیست ولی همچنان حفظ فاصله ، تماس فیزیکی و پروتکل های بهداشتی رعایت می شود اما نکته قابل توجه این است که تولید محصولات فولادی سال گذشته با وجود کرونا در کشور بیش از 12 درصد رشد داشته است .

این فعال اقتصادی در عین حال ادامه داد: چه توافقی صورت بگیرد و چه توافقی انجام نشود ممکن است در کوتاه مدت هیچ اتفاق خاصی نیفتد ولی به هرحال یک بار روانی بر بازار وجود دارد و در حال حاضر این جو روانی بازار را مدیریت می کند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors