Please use a valid API Key نوسان کم‌جان شاخص؛ بورس یک روز سبز، یک روز قرمز - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نوسان کم‌جان شاخص؛ بورس یک روز سبز، یک روز قرمز

شاخص کل بازار سرمایه با نوسان‌های متعدد در محدوده مقاومتی 1.3 میلیون واحدی پیش می‌رود و امروز هم سبز بسته شد.
بازار سرمایه

به گزارش فولادبان، بورس اوراق بهادار تهران هر روز با محدوده‌های قیمتی یکسان نوسان دارد و معاملات به صورت کم‌جان و با ارزش پایین و حجم پایین دنبال می‌شوند. نظر کارشناسان بازار سرمایه این است که 10 فرمان روز گذشته وزیر اقتصاد به منظور سامان‌بخشی به بازار سهام باعث ایجاد جو مثبت در بازار شده است و شاخص فعلا مثبت شده است. با این حال، برای دوام این فرمان‌ها ابتدا باید نتیجه آن‌ها را در معاملات دید و منتظر تزریق نقدینگی به بازار ماند.

به هر روی، شاخص کل در جریان معاملات امروز وضعیت بهتری نسبت به دیروز داشت و با رشد 9 هزار و 833 واحدی، قلاب خود را به نقطه یک میلیون و 301 هزار و 509 واحدی انداخت. شاخص کل هم‌وزن نیز در تعقیب شاخص کل 406 واحد رشد کرد و به نقطه 343 هزار و 901 واحدی رسید. شاخص فلزات اساسی هم امروز بر خلاف جهت روز قبل حرکت کرد و با افزایش 10 هزار و 695 واحدی، رقم یک میلیون و 44 هزار و 928 واحدی را نشان داد.

امروز، نمادهای «خودرو»، «کالا»، «شستا»، «برکت»، «وتجارت»، «خساپا» و «فولاد» بیشترین تراکنش را در بازار داشتند و نمادهای «فولاد»، «پارسان»، «وبملت»، «فارس»، «کگل»، «وتجارت» و «کچاد» هم بیشترین تأثیر مثبت را روی شاخص داشتند. سه گروه شیمیایی، خودرو و فلزات اساسی نیز بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

معاملات امروز به کام فولادی‌ها هم رقم خورد و اکثر این نمادها سبز بودند. در این میان، «فجر»، «فنورد» و «فخوز» بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص دادند. نمادهای «کچاد» و «کگل» هم در گروه کانه فلزی معاملات خوبی را پشت سر گذاشتند و سبز بودند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors