Please use a valid API Key سفر مقام تجاری کره‌جنوبی به آمریکا برای گفتگو در مورد تعرفه‌های فولاد - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

سفر مقام تجاری کره‌جنوبی به آمریکا برای گفتگو در مورد تعرفه‌های فولاد

وزارت بازرگانی کره جنوبی روز یکشنبه اعلام کرد، جونگ دائه جین معاون وزیر بازرگانی قصد دارد این هفته برای گفتگو در مورد زنجیره تأمین مواد کلیدی و مسائل تعرفه فولاد از واشنگتن بازدید کند.
فولاد کره جنوبی

به گزارش پایگاه خبری فولادبان، در طول این سفر سه‌روزه که از روز دوشنبه آغاز می‌شود، جئونگ با مقامات کاخ سفید، وزارت بازرگانی، دفتر نماینده تجاری ایالات متحده، کنگره و اندیشکده های بزرگ برای تقویت همکاری در طیف وسیعی از تجارت و صنعت دوجانبه دیدارهایی خواهد داشت.

این جلسات بر روی اقدامات بعدی برای ایجاد کانال‌های گفتگوی جدید متمرکز خواهد بود، زیرا دو طرف در ماه گذشته برای ایجاد کانالی برای رسیدگی مشترک به چالش‌های زنجیره تأمین و مسائل فناوری‌های جدید توافق کردند. همچنین تعرفه بر صادرات فولاد و آلومینیوم کره جنوبی روی میز خواهد بود.

پس از اینکه واشنگتن در ماه اکتبر تصمیم گرفت تعرفه‌های واردات فولاد و آلومینیوم اروپایی را که توسط رئیس‌جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ اعمال شده بود، لغو کند دولت سئول نیز به دنبال مذاکره با ایالات متحده برای بازنگری در قوانین تعرفه بند 232 است.

در سال 2018، ایالات متحده از تعرفه‌های گمرکی بر محصولات کره جنوبی چشم‌پوشی کرد، اما سهمیه واردات سالانه 2.63 میلیون تن فولاد یا 70 درصد از میانگین حجم صادرات محصولات فولادی سئول در سه سال گذشته را در نظر گرفت.

جئونگ همچنین در مورد طرح ایالات متحده برای راه‌اندازی چارچوب اقتصادی جدید در منطقه هند و اقیانوس آرام و تعرفه‌های فولاد گفتگو خواهد کرد.

واشنگتن گفته است که به جای پیوستن به توافقنامه جامع و مترقی برای مشارکت ترانس پاسیفیک (CPTPP) به دنبال تشکیل یک چارچوب اقتصادی تازه در منطقه است.

CPTPP که نسخه مورد مذاکره مجدد شراکت ترانس پاسیفیک (TPP) است، در سال 2018 پس از خروج ترامپ از TPP در سال قبل راه‌اندازی شد. این شراکت دارای 11 عضو ازجمله چین، استرالیا و ژاپن است و کره جنوبی در حال بررسی گزینه پیوستن به این پیمان است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors