Please use a valid API Key تداوم وضعیت قرمز بازار سرمایه/ شاخص کل با سر زمین خورد - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

تداوم وضعیت قرمز بازار سرمایه/ شاخص کل با سر زمین خورد

بازار سرمایه امروز هم در منطقه سرخ قرار داشت و ریزش شاخص کل مانند دیروز ادامه پیدا کرد.
بازار سرمایه

به گزارش فولادبان، بازار سرمایه که روز گذشته هفته را سرخ استارت زد، امروز بیشتر رنگ خون به خود دید و معاملات امروز به گونه‌ای رقم خورد که شاخص این بازار بیشتر سقوط کند. علاوه بر نبودن اعتماد که مدتی است روی معاملات تأثیر گذاشته و پایین آمدن قیمت دلار از بعد از ظهر دیروز هم بر کاهش شاخص دامن زده است. کارشناسان بازار سرمایه لایحه بودجه و در پی آن، افزایش قیمت خوراک صنایع را عامل اصلی افت شاخص می‌دانند.

شاخص کل بازار سرمایه تا پایان معاملات امروز، 23 هزار و 730 واحد افت کرد و به یک میلیون و 320 هزار و 710 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با کاهش 5 هزار و 882 واحدی، رقم 355 هزار و 612 واحدی را نشان داد و شاخص فلزات اساسی نیز در ادامه افت خود، امروز 21 هزار و 192 واحد پایین‌تر آمد و روی نقطه یک میلیون و 58 هزار و 137 واحدی ایستاد.

در معاملات روز جاری، نمادهای «خودرو»، «شستا»، «برکت»، «خساپا»، «شبندر»، «فولاد» و «فملی» فهرست نمادهای پرتراکنش بازار را تشکیل دادند و نمادهای «فملی»، «فارس»، «فولاد»، «شستا»، «شبندر»، «پارسان» و «شپنا» بیشترین تأثیر را روی شاخص کل گذاشتند. سه گروه خودرو، فلزات اساسی و شیمیایی هم برترین گروه‌های صنعت شدند.

امروز، همه نمادهای فولادی افت قیمت داشتند و نمادهای «فولاد»، «کاوه» و «کویر» بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند. دو نماد معدنی «کچاد» و «کگل» هم روز را سرخ پشت سر گذاشتند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors