Please use a valid API Key رشد شاخص بادوام نبود/ ثبات شاخص کل بورس در کانال 1.4 میلیون واحدی - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

رشد شاخص بادوام نبود/ ثبات شاخص کل بورس در کانال 1.4 میلیون واحدی

امروز با وجود اینکه بورس سبز آغاز به کار کرد، ادامه مسیر چندان هموار نبود و شاخص کل با رشد اندک به کار خود پایان داد.

به گزارش فولادبان؛ در حالی که شاخص کل امروز را مثبت استارت زد، بسیاری از سهم‌های کوچک بودند که قرمز آغاز به کار کردند و همین مسئله باعث حرکت خلاف جهت دو شاخص اصلی بازار شدند. همانگونه که از ابتدای معاملات هم مشخص بود، شاخص کل نتوانست رشد خود را ادامه دهد و بالاخره متوقف شد. در نهایت، نماگر اصلی بورس با رشد 729 واحدی، رقم یک میلیون و 425 هزار و 461 واحد را ثبت کرد.

شاخص کل هم‌وزن از همان ابتدا روی سرازیری افت بود و تا پایان معاملات، یک‌هزار و 409 واحد نسبت به روز قبل معاملاتی پایین‌تر آمد و در نهایت روی 419 هزار و 550 واحد ایستاد. امروز همچنین شاهد افت هزار و 373 واحدی شاخص فلزات اساسی بودیم که باعث شد این شاخص رقم یک میلیون و 106 هزار و 120 واحدی را نشان دهد. کارشناسان بازار عقیده دارند علت افت ناگهانی بازار به دلیل این است که اکثر گروه‌ها سیگنال مثبتی دریافت نکرده‌اند و همچنان شاهد افت خواهیم بود.

در معاملات روز جاری، نمادهای «کیمیاتک»، «فسبزوار»، «شبندر»، «شستا»، «شتران»، «شپنا» و «فملی» بیشترین تراکنش را داشتند و نمادهای «پارسان»، «شبندر»، «وغدیر»، «شیراز»، «فملی»، «شتران» و «شپدیس» تأثیرگذاران روی شاخص بودند. گروه‌های شیمیایی، فرآورده‌های نفتی و خودرو نیز برترین گروه‌های صنعت بودند.

اکثر نمادهای فولادی در محدوده قرمز معامله می‌شدند و نمادهای «فخوز» و «کویر» اصلاح قیمتی نزدیک به 2 درصد را تجربه کردند. دو نماد معدنی «کچاد» و «کگل» رشد نزدیک به صفر داشتند و در بازار فرابورس هم، نماد «ذوب» افت قیمت داشت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors