برگزاری بیستمین نمایشگاه متالورژی با حضور فعالان صنعت و فولاد/ نمایشگاه متافو با 548 شرکت کننده داخلی و خارجی آغاز به کار می کند

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی با حضور فعالان صنعت فولاد، آهنگری و ماشین‌کاری، فلزات غیرآهنی مانند مس، آلومینیوم و روی، لوله و پروفیل، قالب‌سازی و ریخته‌گری، کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی از 3 تا 6 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش فولادبان، نشست خبری نمایشگاه متالورژی با حضورعبدالکریم جلالی (رییس ستاد برگزاری نمایشگاه) و وحید یعقوبی (معاون اجرایی انجمن فولاد) برگزار شد.

در این نشست خبری بیان شد: بیش از ۴۳ هزارمتر فضا به نمایشگاه متافو اختصاص داده شده که از این میزان، بیش از 23 هزار مترمربع، فضای مفید در اختیار این نمایشگاه قرار گرفته است.

عبدالکریم جلالی با اشاره به اینکه متراژ فضای اختصاص داده شده به نمایشگاه متافو به نسبت سال گذشته افزایش داشته، مطرح کرد: با اینکه فضای بیشتری در اختیار داشتیم اما تعداد درخواست کننده ها نیز به نسبت سال گذشته 30 درصد افزایش یافته که متاسفانه به دلیل عدم فضا، 400 تولیدکننده نتوانستند در نمایشگاه حضور داشته باشند.

به گفته رییس ستاد برگزاری نمایشگاه، حدود 548 تولیدکننده در این نمایشگاه حضور دارند که 22 گروه شرکت کننده تابع کشورهای خارجی از جمله ترکیه، هند، روسیه، المان، ایتالیا، اسپانیا، چین، کره جنوبی، امارات و…است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *