بازار پساکرونا بازار تشنه خرید محصولات فولادی/توقف ریزش قیمت ها 

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه و معادن فلزات گفت: شرایط بازار جهانی ریزشی و نزولی نیست مضاف بر اینکه با پایان پاندمی کرونا بازارهای جهانی تشنه خرید محصولات فولادی و در پی آن ساخت و سازهای گسترده است.

امیرحسین نادری در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان افزود: وقتی تقاضای بازار جهانی به حداقل می رسد و به اصطلاح ” نخر” می شود ، خود به خود قیمت ها هم نزولی و ریزشی می شود.

وی ادامه داد: اما در حال حاضر در بازارهای جهانی این دو عامل حالت منفی دارند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه و معادن فلزات تصریح کرد: منفی بودن این دو شاخص نمی تواند نشانه این باشد که محصولات فولادی در بازارهای جهانی پر تقاضا شده است و البته این این نتیجه را باید از تحلیل بازار کشورهای پرتقاضای صنایع فولادی چون چین ، اروپا و امریکا  ارزیابی کرد.

نادری ادامه داد: اگر سیاست صادراتی و بازار کشورهای چین ، اروپا و امریکا مبتنی بر واردات محصولات فولادی و تقاضای بیشتر این محصولات باشد قطعا شرایط بازار تغییر خواهد کرد و روند تقاضا افزایش پیدا می کند.

وی افزود: همزمان با افزایش تقاضا تقریبا بیشتر کارخانه های تولیدکننده محصولات فولادی بتدریج درحال بازگشت به مدار تولید پس از توقف طولانی هستند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه و معادن فلزات گفت: بنظر می رسد شرایط بازار جهانی ریزشی و نزولی نیست مضاف بر اینکه باپایان پاندمی کرونا بازارهای جهانی تشنه خرید محصولات فولادی و ساخت و سازهای گسترده هستند و مشتریان بیشتر به سمت محصولات استرتژیک خواهند رفت .

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *