پایان قرمز رنگ بازار بورس

بورس اوراق بهادار تهران یک روز پرنوسان را تجربه کرد، اما کار خود را با رنگ قرمز به پایان رساند.

به گزارش فولادبان؛ امروز شاهد شروع بازار به رنگ قرمز بودیم، اما پس از گذشت زمان بازار وارد روند صعودی شد. این روند ادامه پیدا کرد تا جایی که شاخص کل رشد 2 هزار واحدی را به خود دید، اما این افزایش پایدار نبود و بازار سرمایه به روند نزولی خود بازگشت.

امروز، نماگر اصلی بورس  2 هزار و 347 واحد افت کرد و به یک میلیون و 357 هزار و 898 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن، در انتهای معاملات، یک هزار و 159  واحد کاهش داشت و رقم 400 هزار و 887 واحد را نشان داد.

شاخص فلزات اساسی نیز امروز با روند بازار همسو شد تا این شاخص امروز قرمز رنگ باشد. در نهایت با افت 3 هزار و 983 واحدی به رقم یک میلیون و 64 هزار و 856 واحد رسید. امروز روند تغییرات اکثر نماد های این گرو روند منفی داشتند.

امروز تعداد بیشتری از نماد های گروه گانی غیرفلزی قرمز رنگ بودند و نماد «کگاز» با افت نزدیک به 4 درصدی بیشترین کاهش را در بین نماد های این گروه داشت. امروز در گروه محصولات شیمیایی، اکثر نماد ها قرمز رنگ بودند و فقط 7 نماد با رشد قیمت همراه بودند. بیشتر نماد های گروه خودرو و ساخت قطعات افزایش قیمت داشتند و نماد «خلنت» با رشد نزدیک به 5 درصدی بیشترین افزایش را داشت. در گروه بانکها و موسسات اعتباری اکثر نماد ها روند منفی داشتند.

امروز، نماد «کالا» بیشترین رشد و نماد «فجر» بیشترین ریزش را داشتند. نماد «فملی» امروز بیشترین تاثیر در روند شاخص کل را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *