حسین میرزایی، رئیس کمیته تفحص از مبارکه شد

بعد از برگزاری انتخابات مربوط به تعیین اعضای کمیته تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان در کمیسیون صنایع و معادن مجلس، هیات رئیسه این کمیته انتخاب شد و براساس رای اعضا، حسین میرزایی به ریاست آن برگزیده شد.
مجلس شورای اسلامی

به گزارش فولادبان و به نقل از خانه ملت؛ بعد از رای‌گیری نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان انتخاب شدند که براساس رای اعضای این کمیته، حسین میرزایی به عنوان رئیس آن تعیین شد.

همچنین لطف‌الله سیاهکلی و وحید جلال‌زاده به عنوان نواب اول و دوم رئیس کمیته تحقیق و تفص از فولاد مبارکه اصفهان و حجت‌الله فیروزی به عنوان دبیر و سخنگوی این کمیته انتخاب شدند.

گفتنی است؛ از مهرماه امسال طرح تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان از سوی ۱۸ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شد و آبان ماه نیز این طرح روی میز کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار گرفت.

در اواخر آذر هم طرح تفحص از فولاد مبارکه به تصویب نمایندگان کمیسیون صنایع رسید و نهایتا ۲۴ دی‌ماه، این طرح با 198 رای موافق، 28 رای مخالف و 8 رای ممتنع به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *