آمار نهایی معاملات بورس کالا/ رشد ۹ درصدی قیمت ورق گالوانیزه G

براساس جزئیات معاملات امروز چهارم اردیبهشت 1403 بورس کالا، قیمت ورق گالوانیزه G، رشد 9.6 درصدی را به ثبت رساند.

به گزارش خبرنگار فولادبان، امروز چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳، از ۴۳۷ هزار و ۴۷۰ تن محصول فولادی عرضه شده در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۴۳۶ هزار و ۴۷۰ تن یعنی معادل ۹۹ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲۴۲ هزار و ۹۴۱ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۱۵ هزار و ۱۲۵ تن یعنی معادل ۴۷ درصد از آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۱۳ هزار و ۲۸۲ ریال است که نشان از رشد ۰٫۳ درصدی قیمت این محصول دارد.

در همین حال، ۳ هزار و ۸۷۰ تن نبشی در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۹۰۰ تن یعنی معادل ۲۳ درصد از آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۵۴ هزار و ۲۲۰ ریال است که نشان از رشد ۰٫۳ درصدی قیمت این محصول دارد.

همچنین، ۳۰۰ تن از حجم عرضه شده ناودانی، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۵۹ هزار و ۱۷۳ ریال به فروش رسید.

علاوه بر این، فروشندگان ورق سرد B، به میزان ۳ هزار تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال مشتریان ۶۳ درصد آن ۸٫۳ درصد پایین تر از قیمت پایه یعنی ۴۲۴ هزار و ۸۵۵ ریال به فروش رفت.

در همین حال، ۱۴ هزار و ۵۵۰ تن ورق گالوانیزه G در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۸ هزار و ۵۵۰ تن یعنی معادل ۵۸ درصد از آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۴۶۵ هزار و ۶۵۲ ریال است که نشان از رشد ۹٫۶ درصدی قیمت این محصول دارد.

همچنین، ۵۵۰ تن از حجم عرضه شده ورق قلع اندود، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۶۴۲ هزار ریال به فروش رسید.

علاوه بر این، فروشندگان سنگ آهن دانه بندی، به میزان ۳۲۰ هزار تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال ضعیف مشتریان ۱ درصد آن با همان قیمت ۱۹ هزار ریال به فروش رفت.

در همین حال، ۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۷ هزار تن یعنی معادل ۲۳ درصد از آن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۵۰ هزار و ۳۶۹ ریال است که نشان از ثبات قیمت این محصول دارد.

در پایان، فروشندگان آهن اسفنجی، به میزان ۵۰ هزار تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال خوب مشتریان ۱۰۰ درصد آن با همان قیمت پایه یعنی ۱۳۱ هزار و ۲۱۸ ریال به فروش رفت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *