گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – دوشنبه 3 اردیبهشت ماه؛

اصلاح سبز شاخص‌های بورسی در پایان معاملات/ شاخص فلزات در کانال یک میلیون و ۹۶۰ هزار واحدی ماند

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 3 اردیبهشت 1403 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بورس تهران برخلاف اینکه در آغاز معاملات قرمز رنگ بود؛ اما در پایان توانست رشد متوسطی را به ثبت برساند. از طرفی، امروز اقبال خریداران به سهم‌های کوچک محسوس‌تر بود و حقیقی‌ها ۳ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند که در نهایت، ارزش معاملات خرد به ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسید. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات سومین روز هفته سبز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات ۳ هزار و ۹۲۲ واحد رشد داشت و به ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۴۰ واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات ۴ هزار و ۳۲۱ واحد افزایش یافت و در ارتفاع ۷۵۷ هزار و ۷۰۹ واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با رشد ۸۶۸ واحدی، رقم یک میلیون و ۹۶۶ هزار و ۵۰۳ واحد را نشان داد.

نمادهای «بوعلی»،«فملی»،«فولاد»،«وغدیر»،«وبملت»،«شستا»و«نوری» بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «سیمرغ»،«دکوثر»،«تنوین»،«کساوه»و«لابسا» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «خلنت»،«سدور»،«شاملا»،«ختور»و«ولصنم» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *