گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – شنبه 30 دی ماه؛

بورس تهران با رنگ قرمز به استقبال بهمن ماه رفت/ افت 5 هزار واحدی شاخص فلزات اساسی

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 30 دی 1402 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بورس تهران با رنگ قرمز خود به استقبال بهمن ماه رفت و به نظر می‌رسد روز آینده نیز این روند ادامه داشته باشد. در این راستا، یک هزار و 60 میلیارد تومان خروج پول از سهام و 750 میلیارد تومان خروج پول از صندوق‌های درآمد ثابت به ثبت رسیده است. همچنین گروه‌های خودرو، فلزات اساسی و چند رشته ای‌ها به ترتیب با ارزش معامله 335 میلیارد تومان ، 265 میلیارد تومان و 254 میلیارد تومان برترین صنایع امروز هستند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات اولین روز هفته قرمز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 19 هزار و 33 واحد افت داشت و به 2 میلیون و 166 هزار و 944 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 7 هزار و 999 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 754 هزار و 340 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با افت 5 هزار و 503 واحدی، رقم یک میلیون و 656 هزار و 50 واحد را نشان داد.

نمادهای «تاپیکو»،«شستا»،«شتران»،«شبندر»،«رمپنا»،«خودرو»و«وبملت» بیشترین تاثیر را در روند نزولی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «سنیر»،«وایران»،«ولملت»،«سصوفی»و«زمگسا» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «دسبحان»،«سیلام»،«فسازان»،«خوساز»و«غشاذر» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *